ویژگی مردم یزد گفتگو محوری است/ پروژه های خوبی در محور اقتصاد مقاومتی تعریف شد

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه مردم یزد یک ویژگی منحصر به فرد دارند، گفت: یزدی ها اهل گفتگو هستند و برای حل هر مسئله ای با گفتگو به نتیجه رسیده اند چراکه مردم صبوری دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ اسحاق جهانگیری در ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه از منظر فردی که در زمینه توسعه کشور تلاش کرده ام تصورم این است که توسعه زمانی محقق می شود که توسعه اخلاقی وجود داشته باشد، اظهار کرد:  تا توسعه اخلاقی وجود نداشته باشد، توسعه پایدار محقق نمی شود.

وی افزود: توسعه استان یزد از نظر مادی و منابع طبیعی و هم از نظر نیروی انسانی فعال و با انگیزه  فراهم است و جای نگرانی ندارد. 

 معاون اول رییس جمهور تلاش در حوزه اقتصاد مقاومتی ارتباطی به اقتصادی بودن یا نبودن دستگاه ها ندارد، تاکید کرد: سال های پیش بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شد و هدف آن توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد، ما نیز به همه دستگاه های حکومتی ابلاغ کردیم تا در دستور کار همه قرار گیرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: هدف سیاست اقتصاد مقاومتی این که کشور در مقابل تکانه های بیرونی اقتصاد روی پای خودش باشد.

وی افزود: در سال ۹۳ قیمت نفت افت کرد و برای کشور ما که متکی به نفت بود بسیار آسیب زا جلوه می کرد و در امدها را کاهش می داد و باعث شوک می شد ولی این دوره با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی  به خوبی گذشت.

جهانگیری با اشاره به اینکه خیلی نمی توانیم در خصوص تحریم ها و شرایط فعلی کشور صحبت کنیم چراکه ممکن است دشمن سو استفاده است؛ ابراز داشت: در این دوره و تحریم های جدید نیز خیلی شرایط سختی را به کشور تحمیل کردند؛امریکا باید از این راه غلط برگردد و بعد از آن ما به برجام برمی گردیم و به آن عمل می کنیم.

معاون اول رییس جمهور عنوان کرد: به حول قوه الهی بازدهی عملکرد کار اقتصاد مقاومتی خوب بوده لست و پروژه های خوبی نیز در این خصوص تعریف شده است که بعضا انجام و بعضا در حال انجام است.

ویژگی مردم یزد گفتگو محوری است/ پروژه های خوبی در محور اقتصاد مقاومتی تعریف شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =