چرا کسب و کار ها نیاز به طراحی سایت دارند؟ طراحی سایت مبنا

در یک سال اخیر طراحی سایت یکی از داغ ترین موضوعات برای کسب و کار ها بوده است. در مورد این موضوع دو تفکر وجود دارد. یکی آدم هایی که به آن به چشم یک فرصت نگاه میکنند و آن را با ذهنی باز می پزیرند و دوم آدم هایی که معتقد اند این یک روش بی مصرف و هزینه بر است و مشتری ها به جای بازدید از سایت علاقه به گشت و گذار در خیابان ها و پاساژ ها دارند.

در طراحی سایت مبنا ما به شما می گوییم که چرا شما نیاز به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دارید.

11 دلیل برای طراحی سایت – طراحی سایت مبنا

  1. کاهش هزینه ها : شاید در نگاه اول هزینه برای سایت زیاد به نظر برسد ولی باید بدانید که شما برای طراحی سایت یک بار هزینه می کنید و هزینه ای آن در طی چند ماه برای شما جبران میشود و بعد از آن به سود دهی میرسد. با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که هزینه ی آن خیلی کمتر از اجاره کردن مکان مناسب و یا تبلیغات و هزینه ی کارکنان است. با یک بازاریابی مناسب بازدید کنندگان شما به مشتری های وفادار تبدیل می شوند که دوست دارند از شما خرید کنند یا خدمات دریافت کنند.
  2. دسترسی مناسب: حالا فروشگاه ها شما محدود به یک منطقه در شهر نیست بلکه در تمام کشور و حتی خارج کشور در دسترس است. بدون اینکه شما آنلاین باشید. دیگر ساعت بازدید خاصی ندارید و به مشتریان پر مشغله ی خود این امکان را می هید که در ساعات آخر شب و یا روز های تعطیل با آرامش و بدون نگرانی برای کرونا ،ترافیک یا جای پارک مناسب از شما خرید کنند.
  3. افزایش اعتبار: روانشناسی مخاطب و بازاریابی در طول تاریخ تغییرات زیادی کرده است ولی اصول آن همچنان پابرجاست. در گذشته اعتبار فروشگاه ها به منطقه ایی که در آن بودند یا سال هایی که تجربه داشتند بود و افراد همیشه برای خرید از دیگران در مورد بهترین فروشگاه سوال میکردند. حالا با دیجیتال شدن و طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی مشتری ها نام شما را سرچ میکنند و به دنبال سایت شما می گردند و بازخورد های مشتری های شما را بررسی میکنند به همین سادگی و در عرض چند دقیقه . ولی اگر شما سایتی نداشته باشید در فضای مجازی گمنام و بدون اعتبار هستید. طراحی سایت خود را به طراحی سایت مبنا بسپارید و تاثیر آن را مشاهده کنید.
  4. جدید ترین اجناس: تا به حال چند بار به مشتری های خود گفته اید جنس های جدید هفته ی آینده می رسند و چند نفر از آن ها هفته بعدی برای دیدن اجناس جدید آمده اند؟ حال اگر در صفحه ی اول سایت شما قسمتی باشد که همیشه به روز رسانی شود و اجناس جدید را بگذارد مشتری ها از روی حس کنجکاوی هم که شده باشد هر چند روزی یک بار اجناس جدید شما را نگاه میکنند و خود دیدن اجناس جدید این حس را به مشتری می دهد که باید به روز باشد و جدید ترین کالا ها را بخرد.
  5. نمایش تمام کالاها و خدمات: طراحی سایت مبنا سایت شما را جوری طراحی می کند که شما بتوانید تمام کالا ها ی خود را در دسته بندی های مناسب به نمایش بگذارید و یا درباره ی خدمات خود بهتر توضیح دهید و عکس و فیلم آن را نیز قرار دهید تا مشتری با نمونه های شما اشنا شود و از طرفی اعتماد او به شما بیشتر می شود .
  6. تبلیغات همیشگی: برای تبلیغ در صفحات مجازی و یا بیلبورد ها و آگهی های روزنامه شما پول پرداخت می کنید و برای مدت محدودی تبلیغات شما ارائه می شود با طراحی سایت یک بار هزینه می کنید و به صورت مادام العمر محصولات و خدمات خود را تبلیغ میکنید. این یعنی یک تیر و دو نشان . هم تبلیغ انجام داده اید و هم فروش محصولات و ارائه ی خدمات.
  7. جمع آوری اطلاعات از مشتری: خیلی کم پیش می آید که مشتری ها در حالت حضوری بعد از خرید اعلام رضایت یا نارضایتی کنند . مشتری هایی که با یک خرید از شما می روند و دیگر بر نمیگردند چون از محصول یا خدمات شما راضی نبودند. در حالی که با طراحی سایت رابطه ی بین شما و مشتری ها بیشتر می شود. آنها می توانند اعلام رضایت کنند که اعتبار سایت شما بیشتر می شود یا اعلام نارضایتی کنند که در این حالت دو فایده دارد اگر شما در سایت خود به مشتری جواب بدهید و عذر خواهی و جبران کنید دیگر مشتری ها می فهمند که شما اصول مشتری مداری را میدانید و به شما اعتماد میکنند. دوم اینکه سلیقه مشتری ها را بیشتر می فهمید و نظرات آنها به کیفیت کار شما بسیار کمک میکند. اشکالاتی که دارید و نمی دانید از این طریق به راحتی برای شما آشکار می شوند. این خود نوعی از بازاریابی است.
  8. افزایش بازدید حضوری از فروشگاه شما: آن دسته از فروشنده هایی که اعتقاد دارند مشتری تا جنس را نبیند نمی خرد و طراحی سایت کار بیهوده ایست تا حدی درست می گویند اما طراحی سایت باعث می شود افرادی که به سختی اعتماد میکنند ابتدا از سایت شما بازدید کنند سپس برای خرید حضوری اقدام کنند. طراحی سایت مبنا از اصولی استفاده میکند که آدم های شکاک راحت تر به شما اعتماد کنند و اگر از فروشگاه اینترنتی شما خرید نمی کنند ولی مجاب می شوند به صورتی حضوری خرید کنند.
  9. کاهش دردسر های مشتری مداری: شاید شما بگویید که من به اندازه ی کافی مشتری دارم و نیازی به طراحی سایت ندارم . طراحی سایت مبنا به شما کمک میکند که مشتری های زیاد خود را راحت تر کنترل کنید. طبق آمار 60 درصد از مردم قبل از خرید علاقه به جست و جو در وب سایت ها دارند. مشتری که قرار است در فروشگاه شما چندین جنس را ببینند و وقت شما و سایر مشتری ها را بگیرد و چیزی نخرد حالا به وب سایت شما می آید خودش دنبال جنسی که دوست دارد می گردد و آن را میخرد. یا مشتری که مثلا رنگ آبی مورد نظرش است تمام اجناس شما را با فیلتر آبی مشاهده می کند و برای خودش لباس هایش را ست می کند بدون اینکه شما نیاز باشد به سوال های او پاسخ دهید یا متوجه منظور ورگ مورد علاقه ی او نشوید.
  • 10 - طراحی سایت بهتر از صفحه های مجازی است. شاید بگویید مخاطبین بیشتری در صفحات مجازی وجود دارند . بله حرف شما درست است ولی خریدار واقعی سایت را به صفحات مجازی ترجیح می دهد. او به راحتی در سایت شما تمام محصولات را با جزئیات و قیمت مشاهده میکند و نظرات دیگران را می خواند و با سایت های دیگر مقایسه میکند و اعتماد بیشتری به سایت ها وجود دارد تا صفحات مجازی که کلاهبرداری در ان ها بیشتر است. پس طراحی سایت یعنی کسب اعتماد
  • 11- کاهش وقت کاری شما: دیگر نیاز نیست سر ساعت در سایت حضور داشته باشید و کرکره را بالا بکشید فقط در طول روز هر وقت که دوست داشتید در حد یک یا دو ساعت در سایت خود به مشتری ها پاسخ می دهید و سایت را چک میکنید. طراحی سایت مبنا به گونه ایی سایت شما را طراحی میکند که به راحتی با آن کار کنید و بازخورد ها و نظرات مشتری هایتان را جواب دهید.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/12/10/1319978_987.jpg

https://mabnasite.ir/

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492928