عدم آگاهی داورها از قوانین فیفا بسیار دردناک است/ گله ام از خرابی دستگاه شوک آمبولانس بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز گفت: در حالی که ما در بالاترین سطح بازیهای کشوری یعنی لیگ برتر در حال بازی هستیم اما متاسفانه داورها قوانین فیفا را به درستی نمی دانند و این بسیار دردناک است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، ستاره زارع پس از باخت تیمش مقابل پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بازی خوبی بود، اما از همان لحظات آغاز بازی از خود فدراسیون تا نماینده بازی، برای ما تنش فکری ایجاد کردند. وقتی برای نماینده بازی و مسئول برگزاری مسابقات جان بازیکنان اهمیتی ندارد و در حالی که دستگاه شوک آمبولانس خراب است اجازه شروع بازی را می دهند من حق دارم که از بازیکنانم دفاع کنم چون فکر می کنم در وهله نخست همه ما انسانیم و وجود هر انسانی ارزشمند است اما متاسفانه در این میان جان آدم ها برای برگزارکنندگان مسابقات هیچ ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه ما در شرایط قرمز آبادان به این شهر آمدیم، افزود: به من می گویند شما به دنبال بهانه برای بازی نکردن هستید در حالی که من نگران جان بازیکنانم هستم. هر بازی فارغ از هر نتیجه گیری یک سرش بُرد است و یک سرش باخت. من آمده ام اینجا که بازی کنم پس به دنبال بهانه ای برای بازی نکردن نبودم. نماینده به دروغ به ما می گوید دستگاه شوک هست اما وقتی سرپرست مان برای چک رفت متوجه شد که دستگاه شوک آمبولانس خراب است این وضعیت یعنی چه کسی برایمان توضیح دهد. اگر در حین بازی برای بازیکنی اتفاقی رخ دهد چه کسی پاسخگو است؟ وقتی مسئولان برگزار کننده مسابقات حاضر به ارائه تعهد در مقابل آنچه ممکن است پیش آید نیستند من چگونه می توانم به بازیکنم اجازه بازی بدهم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز تصریح کرد: نمی‌دانم چرا همیشه در تنشهایی که ایجاد می شود اگر تیم من یک طرف قضیه باشد همه فدراسیون علیه تیم ما هستند؟ با جدیت می‌گویم و حرفی هم دور از انسانیت نزدم همه شاهد بودند که من در زمین گفتم برای بازیکنان خود و حتی بازیکنان حریف اگر اتفاقی بیفتد چه کسی حاضر است جواب دهد.

زارع؛ در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در مورد خود بازی هم من مسائل فنی تیم را که سبب باختم مان شد می پذیرم. نیمه اول خوب کار کردیم. اما ما سه بازیکن اصلی و اثرگذارمان را همراه نداشتیم با این وجود بچه ها به خوبی کار کردند و من از کارشان راضی بودم.

وی گفت: در نیمه دوم نیز بازی را به خوبی دنبال می کردیم اما دروازه‌بان مصدوم شد و این مسئله باز هم در روند بازی تیم ما اثر گذار بود.

وی افزود: جالب است که در هر بازی قوانین جدیدی مطرح می شود، در جریان بازی دروازه‌بان ما را بیرون می کشند و به او میگویند وقتی توپ از خط عرضی بیرون می رود پرتاب دستت اگر از خط نیمه زمین رفت کارت زرد می‌گیرید. کسی پیدا شود این را برای من شرح دهد که در کجای قانون فیفا این مورد نوشته شده است. در حالی که ما در بالاترین سطح بازیهای کشوری لیگ برتر در حال بازی هستیم اما داوران ما قوانین را به درستی نمی دانند و این بسیار دردناک است.

وی با اشاره به اینکه در شکل گیری یک بازی هم مسائل فنی تیم ها و هم قضاوت داورها اثرگذارند، اظهار کرد: نمی دانم واقعا حرف هایمان را بایستی به گوش چه کسی برسانیم. هیچ گوش شنوایی وجود نداشته و نخواهد داشت. من به تیم نفت بابت این پیروزی تبریک می گویم و امیدواریم در ادامه مسیر، بازی هایمان را به شکل بهتری پشت سر بگذاریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =