جواب تست نخستین فرد کاشانی مشکوک به کرونای انگلیسی منفی بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از منفی بودن تست نخستین فرد مشکوک به کرونای انگلیسی در کاشان داد.

سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به ابتلای ۳۱ مورد جدید به ویروس کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع در حدود یکسال پیش تاکنون به ۱۴هزار و ۱۷۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون هشت هزار و ۶۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان از بیمارستان ها مرخص شده اند، ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری شده اند که از این میان هشت بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۶۷ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری شده اند، تصریح کرد: ۵۴ بیمار از این تعداد در بیمارستان های کاشان و ۱۳ بیمار هم در بیمارستان های آران و بیدگل بستری شده اند.

وی از بستری ۱۱ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: هشت نفر از این بیماران در کاشان و سه نفر هم در آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی با اشاره به طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه دو بیمار شامل یک زن ۷۲ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست داده اند، گفت: پاسخ تست نخستین بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی که زنی ۴۵ ساله بود و جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده بود، منفی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =