اشتباهی که انصاریان به خاطر دوستان هنری‌اش کرد

بعضی از بازیگران و خوانندگان هم درگیر کرونا شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز برای همه سوال است چرا علی انصاریان و مهرداد میناوند دیر به بیمارستان مراجعه کردند؟ حامد اژدری داماد خانواده انصاریان امروز در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه در پاسخ به این سوال گفت: «من اسم نمی برم ولی بعضی از دوستان علی همین الان درگیر کرونا هستند. آنها دارند در خانه خود درمانی می کنند.» او در پاسخ به این سوال که منظورش فوتبالی ها هستند، جواب داد: «از خواننده ها و بازیگران. آنها خود درمانی می کنند. بعضی هایشان موفق شدند کرونا را شکست دهند. علی هم می گفت اگر آنها توانستند من هم می توانم ولی این ویروس قابل پیش بینی نیست و روی هرکس به شکلی عمل می کند. علی در خانه ماند و متاسفانه الان وضعیتش اینطور است.»

اژدری همچنین درباره آخرین وضعیت علی گفت: «قرص ها و آمپول های او مهیا شده. دکتر هاشمیان به کارهای درمانی او می پردازند. الان تنها درخواستی که داریم کم کردم از حاشیه هاست. من نمی دانم جذب کردن دو فالوور چه ارزشی دارد که بعضی خبرها را منتشر می کنند و تن و بدن ما می لرزد. اگر خدای ناکرده یکی از این خبرها را مادر علی ببیند و اتفاقی بیفتد، فکر نکنم جای جبرانی باشد. یک گله هم داریم از کسانی که حضوری می آیند. متاسفانه این اتفاق فرسایشی شده و عوامل حراست بیمارستان مدام درگیر این مسئله هستند. خواهش ما این است که مردم تلفن های بیمارستان را هم اشغال نکنند. اگر خبر دروغی را در جایی می بینند، آن را بازنشر نکنند. » 

او درباره آخرین وضعیت علی هم توضیح داد: «اوضاعش بدتر نشده ولی زیر دستگاه تنفس می کند. سعی مان این است که خبر مرحوم شدن مهرداد به گوش علی نرسد. به هیچ عنوان نباید او این خبر را بشنود. علی به هوش است و با ایما و اشاره و با تکان دادن سر به حرف های ما واکنش نشان می دهد.» 

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    8 52
    برادرمان ریه درمان گیاهی کاملا،،جواب میده
    • پرسپولیسی ابدی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      16 9
      داداش جون هر کی دوست این چیزهای خیالی رو بی خیال شو و از توهمات خیالی آزمون پس نداده برگرد و به دانش و علم جدید و آزمون پس داده که کلی دکتر پاش زحمت کشیدند و هزینه دادند روی بیار. گر چه خودت هم خیلی حیفی ولی دست کم به بقیه پیشنهاد نکن.
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      20 1
      کسی اون برنامه اینترنتی رو چرا بازخواست نمیکنه که پروتکلها رو رعایت نکردن و چنین وضعی پیش اومده
  • احمدرضا دلیلی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    45 3
    خدا خودش به همه رحم کنه خدایا از توخواهش میکنم حال انصاریان و همه‌ی مریضا خوب شده آمین
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    53 2
    خداوند بحق پنج تن ال عبا شفای عاجل بتمام بیماران عنایت فرماید و اوست شفا دهنده است و هرچه زود علی اقا لباس عافیت به تن کند
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    35 1
    من بعنوان يك استقلالي آرزوي سلامتي براي ايشون دارم فقط يه نكته اينكه نذاريد بازي امروز پرسپوليس رو ببينه چون پيراهن مشكي مي پوشن علي شك ميكنه
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    19 0
    انشااالله زودی خوب شن امیدمون رو خدا نا امید نکنه مثل مرحوم میناوند عزیز
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    23 0
    خدایا این انصاریان را برای مردم ما نگهدار
  • عزیز IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    5 0
    مردم عزیز دعا کنید تا خدا حداقل به خاطر اون خنده ای که به لبهامون آورده و دلهایی که شاد کرده خدا دل مادرشو شاد کنه