ماهینی: پیراهن قایدی را برای خودم نمی خواستم/ هنوز از پرسپولیس طلب دارم!

بازیکن سابق پرسپولیس درباره حاشیه ایجاد شده درخصوص تعویض پیراهنش با مهدی قایدی گفت: من این پیراهن را برای خود نمی خواستم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین ماهینی بازیکن سایپا درباره درگذشت مهرداد میناوند و شرایط علی انصاریان گفت: خیلی سخت است که بگویم مهرداد از بین ما رفته و یک شوک بزرگ برای همه بود. او همیشه سرتمرین می آمد و یک پرسپولیسی صد آتیشه بود و به قول خودش به عنوان یک هوادار کنار ما بود. رابطه خوبی با او داشتیم.

او ادامه داد: شب بستری شدن مهرداد، من به علی زنگ زدم و او گفت من خوبم و مشکلی نیست اما فردا اعلام شد که او هم بستری شده است.

ماهینی درباره شرایط مهدی طارمی در اروپا و باشگاه پورتو نیز گفت: تقریبا دو سه روز یک بار با مهدی طارمی صحبت می کنم و واقعا شرایط خوبی دارد و حقش هم است. او در کنار سردار بهترین مهاجم ایران است و واقعا سختی و زحمت زیادی کشید. برای تیم پورتو بازی کردن واقعا کار بزرگی است. روزهای ابتدایی حضورش در اروپا بازی نمی کرد و کمی ناراحت بود اما حالا همه چیز خوب است.

او درباره تعویض پیراهنش با مهدی قایدی بعد از بازی با استقلال گفت: من پیراهن او را برای خودم نمی خواستم. دوست برادر من خیلی استقلالی است و قبل از بازی به من زنگ زد که اگر می شود پیراهنم را با مهدی قایدی یا محمد دانشگر عوض کنم و بعد از بازی هم این را به قایدی گفتم و پیراهنش را گرفتم.

ماهینی درپاسخ به این سوال که چه زمانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد، گفت: من فعلا می خواهم فوتبال بازی کنم و حالا حالاها هستم. من نه چاق می شوم و نه لاغر و شرایط بدنی خوبی دارم.

بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره تیم سابق خود نیز گفت: من بازیکن سایپا هستم اما همیشه هوادار پرسپولیس باقی می مانم. من هم از پرسپولیس طلب دارم و از پارسال هنوز طلب دارم. ته دلم قصد شکایت ندارم اما می خواهم در فضای دوستانه حل شود.

بیشتر بخوانید:درخواست خانواده علی انصاریان از مردم و رسانه ها

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =