۱۶ درصد مشترکان استان سمنان مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید شدند

از آغاز طرح برق امید که از آبان ماه سال ۹۹ می باشد، ۱۶.۶۱ درصد مشترکان در شمول این طرح قرار گرفته و صورت حساب صفر برای آنان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان با بیان این خبر گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون، تعداد ۳۱۵ هزار و ۷۹۳ قبض برای مشترکان خانگی صادر و به صورت الکترونیکی و در قالب پیامک ارائه شده است.

محمدرضا لشکری با بیان این که از زمان شروع این طرح، از مجموع کل مشترکان برق خانگی، ۴۰ هزار و ۷۹۸ مشترک شهری از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره مند شده اند افزود: ۱۱ هزار و ۶۶۱ مشترک روستایی نیز در شمول این طرح قرار گرفته و درکل، ۵۲ هزار و ۴۵۹ اشتراک خانگی از این تخفیف بهره مند شده اند.

وی اظهار داشت: در برق امید، مشترکان به سه گروه کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تفکیک شده و اصلاح الگوی مصرف، یکی از مهم ترین اهداف این طرح به شمار می رود.

لشکری با عنوان این که از ابتدای آبان تا به حال، ۱۶۳ هزار و ۳۰۹ مشترک استان در گروه خوش مصرف ها قرار دارند تصریح کرد: در مدت زمان قیدشده، ۷۴ هزار و ۷۵۶ اشتراک پرمصرف برای آنان صورت حساب پیامکی ارسال شده که لازم است با مدیریت مصرف برق، مشترکان خوش مصرف به جمع کم مصرف ها پیوسته و مشترکین پرمصرف نیز با تغییر رفتار مصرفی به گروه خوش مصرف یا کم مصرف سوق پیدا کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =