وضعیت لژیونرهای ایرانی در لیگ اروپا/عکس

امشب هفته دوم مسابقات لیگ اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال ایران در مسابقات این فصل لیگ اروپا چهار نمایند دارد که امشب در هفته دوم این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کریم انصاری‌فرد که چهار شب قبل در دیدار هفته ششم سوپر لیگ یونان موفق به گلزنی برابر جیانینا شد، امشب هم در ترکیب تیم آ. ا. ک آتن مقابل لستر سیتی قرار گرفته و امیدوار است دروازه حریف انگلیسی را باز کند.

علیرضا بیرانوند که در هفته اول فصل جدید لیگ اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان جزو نفرات ذخیره تیمش بود، امشب هم در دیدار حساس برابر تاتنهام انگلیس نیمکت‌نشین است تا مثل همیشه ژان بوته به‌عنوان دروازه‌بان رویال آنتورپ فرانسوی بازی کند.

میلاد محمدی پس از عدم حضور در ترکیب دیدار هفته اول لیگ اروپا برابر لیبرتس و نیمکت‌نشینی تا پایان مسابقه مقابل نماینده فوتبال چک، در جدال امشب خنت بلژیک مقابل هوفنهایم آلمان از ابتدا بازی می‌کند.

اللهیار صیادمنش که چهار شب قبل نخستین بازی خود پس از پیوستن به زوریا لوهانسک را به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل روخ‌لویو در هفته هفتم لیگ برتر اوکراین انجام داد و موفق به گلزنی شد، امشب در فهرست تیمش برابر براگا پرتغال حضور دارد و نیمکت‌نشین است.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =