آغاز برنامه های هفته وحدت در کانون لرستان

همزمان با آغاز هفته وحدت از صبح امروز هشتم آبان ماه۱۳۹۹، برنامه های متنوعی به صورت مجازی در مراکزفرهنگی هنری سراسر استان شروع شد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت، نماهنگی با ترکیبی از دکلمه شعرهایی با موضوع وحدت و با گویش های مناطق مختلف استان از طرف اداره کل در فضای مجازی منتشر شد.

«محمدجواد محمدی» افزود: برنامه های متنوعی در زمینه های قصه گویی، شعرخوانی، سفالگری، نقاشی و ... با موضوع وحدت در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان اجرا می شود که ویدیو و تصاویر آن هر روز در فضای مجازی در معرض دید قرار خواهند گرفت.

محمدی عنوان کرد: ویژه برنامه «زیرگنبدکبود» از سوی انجمن قصه گویی لرستان در دو بخش  کلاسیک ( سنتی) و مدرن(نوآورانه) با محوریت موضوعی: ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت برای گروه های سنی: کودکان، نوجوانان، بزرگسالان( مربیان، بخش آزاد، پدربزرگ و مادربزرگ) به صورت مجازی برگزار شده است که فیلم آثار در طول این هفته در شبکه های مختلف کانون در فضای مجازی منتشر می شوند.

محمدی به اجرای برنامه های خوشنویسی، سفالگری، داستان نویسی، دلنوشته و سرودن شعر توسط اعضا و مربیان کانون در مدح پیامبر(ص) سروده شده است» و خوانش اشعار انقلابی به مناسبت ١٣آبان نیز از دیگر برنامه های این هفته هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =