چرا رحیم صفوی نگران اسیر شدن یا شهادت فرزند رهبر انقلاب بود؟

سرلشکر رحیم صفوی می گوید: رهبر انقلاب در آن زمان که رئیس جمهور بودند هر ۲ فرزند خود را به جبهه فرستاده بودند.

به گزارش خبرآنلاین، سرلشکر رحیم صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری خاطراتی از دفاع مقدس و حضور رهبر انقلاب و فرزندانشان در جبهه های جنگ دارد.

او در روایت خاطره ای از آن روزها، که فارس منتشر کرده می گوید: خاطره‌ام به فرزند ارشد حضرت آقا یعنی آقا مصطفی خامنه‌ای مربوط می‌شود. در عملیات بدر نزدیک دجله و فرات ایشان را دیدم که بالای تپه‌ای دیده‌بانی داشت نزدیک دجله، با فریاد از ایشان خواستم به سرعت از تپه پایین بیاید چرا که نزدیک خط مقدم بود و امکان خطر وجود داشت چراکه اگر ایشان شهید می‌شد می‌گفتند پسر رئیس جمهور شهید شده، یا اگر اسیر می‌شدند چند دقیقه بعد می‌گفتند پسر رئیس جمهور اسیر شده است. اما ایشان پس از تأکید من از تپه پایین آمد و چند لحظه بعد یک تیر مستقیم به تپه اصابت کرد و چند نفر از عزیزان را از دست دادیم.

وی می گوید: اما خاطره دومم مربوط به آقا مجتبی فرزند کوچکتر رهبر انقلاب است. رهبر انقلاب در آن زمان که رئیس جمهور بودند هر ۲ فرزند خود را به جبهه فرستاده بودند. ایشان نیز در خط مقدم و مهران حضور داشت. اما کدام رئیس جمهور اینگونه فرزندانش را به جبهه و خط مقدم اعزام می‌کند؟ حتی حضرت آقا خودشان هم در جبهه‌ها حضور مستمر داشتند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434333

برچسب‌ها