شیوه فعالیت کارکنان شهرداری تبریز در دوران کرونایی تشریح شد

افزایش ساعات کاری برخی واحدهای شهرداری تبریز برای رعایت فاصله اجتماعی مراجعان رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرداری تبریز برنامه ریزی‌ها و اقدامات اختصاصی این مجموعه برای پرسنل شهرداری در ایام شیوع کرونا تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: استفاده از ماسک برای کلیه کارکنان و مراجعه کنندگان مجموعه شهرداری اعم از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع الزامی و ضروری است.

او افزود: همچنین مقرر شده آن دسته از پرسنل شهرداری که عضوی از خانواده آنها مبتلا به بیماری کرونا است، بدون کسری حقوق و مزایا می توانند تا اتمام دوره بیماری از مرخصی استفاده کنند.

حسن‌زاده با اشاره به اجرای برنامه شیفت بندی و دورکاری در مجموعه شهرداری تصریح کرد: واحدهایی با پیک کاری بالا و دارای ارباب رجوع، بر اساس برنامه زمان بندی شده به صورت شیفت بندی فعالیت می کنند. تا کنون در خصوص شیفت بندی دیگر پرسنل تصمیمی اتخاذ نشده است.

او ادامه داد: همچنین مقرر شد واحدهایی که برخی واحدهای مجموعه شهرداری به سبب حفظ فاصله گذاری اجتماعی، با افزایش ساعات کاری و شیفت بندی بعد از ظهر، از تجمع ارباب رجوع جلوگیری کنند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: غربالگری دوره ای پرسنل شهرداری تبریز به صورت مستمر توسط واحد طب کار اداره کل سلامت انجام یافته و کلینیک‌های شهرداری به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به همکاران و شهروندان تبریزی هستند.

او در پایان با اشاره به وضعیت کرونا در تبریز و بین پرسنل شهرداری، گفت: با بررسی و رصدهای انجام یافته توسط واحد طب کار، تا امروز ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری که دارای بیماری‌های زمینه ای یا مشکوک به کرونا بودند، به قرنطینه خانگی هدایت شده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =