بسترهای بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان و حوادث طبیعی پیش‌بینی شود

دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: باید با هوشیاری نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در برابر دسیسه‌های دشمنان و حوادث طبیعی اقدام و بسترهای بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، یوسف عامری در کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: پدافند غیرعامل شامل مجموعه اقداماتی است که بدون به‌کارگیری سلاح و تجهیزات نظامی باعث کاهش آسیب‌پذیری و افزایش پایداری ملی و تداوم کارکردها می‌شود.
وی افزود: پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات و اقدامات دشمن ایجاد بازدارندگی کرده و باید تلاش کنیم تا با دقت و هوشیاری نسبت به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر خود اقدام و راهکارهایی جهت اقدام جایگزین در مواقع بحران انجام دهیم.
مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: در طول تاریخ انسان‌ها همواره شاهد بروز حوادث گوناگون بوده‌اند و به‌نوعی در زندگی خود با حوادث مختلف و وقوع حادثه اجین بوده‌اند.
وی گفت: پدافند غیرعامل شامل اقداماتی است که بدون استفاده از جنگ‌افزار و تسلیحات نظامی ما را قادر می‌سازد تا از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی، حساس و مهم نظامی، غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کنیم و یا میزان خسارات وارده را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات متعدد در اداره کل اوقاف و امور خیریه طی سالهای اخیر و انجام بررسی های لازم اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیر عامل انجام شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =