افتاده از اسب مراد!

این روزها اختلاف نظر بین کیانوش رستمی و علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به اوج خودش رسیده است.

رضا پورعالی: علی مرادی که مدتها حرف نزده بود با گفتن یک کلمه دوباره حاشیه را وارد وزنه برداری کرد. شاید کمتر کسی پیش بینی اش را می کرد که روزی مرادی به یک قهرمان المپیک و به یک ورزشکار برجسته بگوید: «متوهم!» 
حالا کیانوش رستمی از نگاه رئیس فدراسیون وزنه برداری شده است؛ توهم زده! چرا؟ چون پولی که از طریق کمیته بین المللی المپیک، برای این المپین واریز شده، چند روزی است که در حساب فدراسیون بلوکه شده. در واقع کیانوش رستمی پولی را می خواهد که حق اوست، اما ظاهرا بدهی های زیاد فدراسیون اجازه نمی دهد این پول از حساب فدراسیون به  حساب رستمی واریز شود. علی مرادی اما، با یک اظهانظر جنجالی، آب را آلوده تر کرد؛ آنجا که به خبرنگار شبکه خبر گفت: آقای رستمی بعضی مواقع توهماتی می زند و خودش هم باید پاسخگو باشد!
مرادی در عین حال در همان مصاحبه گفت چک کیانوش رستمی آماده است و او می تواند روز دوشنبه با مراجعه به فدراسیون چکش را دریافت کند. اما ماجرای داستان کیانوش چه بود. او به فدراسیون وزنه برداری رفت و هرچه منتظر ماند نه رئیس را دید و نه دبیر فدراسیون را. محسن بیرانوند که اصلا تلفنش را جواب نداد، اما علی مرادی تلفنی وعده اش را یک روز به تعویق انداخت و گفت این پول روز سه شنبه به حسابت واریز می شود.
کیانوش که خیلی از این برخورد فدراسیون نشین ها ناراحت بود، در این باره گفت:«زمانی من بهترین وزنه بردار فدراسیون  بودم، اما حالا که موقع حساب و کتاب شده به من می گویید متوهم؟ من حقی را می خواهم که به حساب شما آمده و حالا جواب درستی به او نمی دهیم. شاید هم داستان تغییر کرده و هر کسی دنبال حقش باشد می شود متوهم؟»
دارید اشتباه می زنید برادر. رستمی درخواست غیر معقولی نکرده است. او حقی را می خواهد که به حساب شما آمده و حالا جواب درستی به او نمی دهید.شاید هم داستان تغییر کرده و هر کسی دنبال حقش باشد می شود متوهم؟

کیانوش ادامه داد:«من حتی پول سفر به سوئیس و شرکت در رقابت های گزسینشی المپیک را هم از فدراسیون نگرفته ام هنوز. باور کنید اگر ioc بفهمد که فدراسیون تا همین اندازه در پرداخت مطالبات من تاخیر کرده است، امکان دارد حقوق من و سایر المپین ها را قطع کند.»

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =