هشدار مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه به آمریکایی‌ها: هر اقدامی علیه ایران انجام دهید ناوهایتان را به آهن پاره تبدیل خواهیم کرد

ایسنا نوشت: مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن به قدرتمندی ایران در جنگ الکترونیک اذعان دارد و می داند هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ناوهای آمریکایی را به آهن پاره تبدیل خواهد کرد.

سردار محمدعلی حق بین در آیین رونمایی کتاب «زینب های خط مقدم» که در سالن اجتماعات پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان برگزار شد، با اشاره به گذشته ۴۱ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روزی که انقلاب ما پا به عرصه سیاسی گذاشت، دشمنان داخلی و خارجی به آن حمله کردند و جنگ را در شهرهای ما به راه انداختند.

وی دفاع مقدس را یک دوران پرافتخار برای ایران و نظام اسلامی دانست و افزود: انقلاب ما بر پایه اسلام و قرآن استوار است و لذا گرفتاری های اقتصادی که نشات گرفته از مدیریت های ضعیف است، نمی تواند عامل خدشه وارد کردن به انقلاب باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، با اشاره به مقاومت مردم عراق و سوریه و تحمل سختی های بسیار زندگی، خاطرنشان کرد: شهرهای سوریه دچار تخریب شده و مردم آب و برق و گاز و حتی نفت ندارند، اما نشان دادند می توان با سختی زندگی کرد و تسلیم دشمن نشد.

حق بین، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی مانند عرصه نظامی به پیروزی خواهد رسید، عنوان کرد: امروز ایران از چنان قدرتی برخوردار است که به پهپادهای آمریکایی در محدوده بین المللی تذکر می دهد و آمریکایی ها نه تنها جرات پاسخگویی ندارند، بلکه به محدوده هوای کشور نزدیک هم نمی شوند، زیرا می دانند هدف قرار می گیرند.

وی بمباران پایگاه عین الاسد را نمونه ای دیگر از اقتدار ایران در منطقه دانست و یادآور شد: دشمن به قدرتمندی ایران در جنگ الکترونیک اذعان دارد و می داند هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ناوهای آمریکایی را به آهن پاره تبدیل خواهد کرد.

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت، حضور نفتکش های ایرانی در آب های بین المللی آمریکا را نشان دهنده عظمت انقلاب ما در عرصه سیاسی دانست و اضافه کرد: در شرایط کرونا شاهد مدیریت خوب در کشور و مدیریت ضعیف کشورهای غربی بودیم لذا باید برای عبور از مشکلات مدیریت ها را قوی و اشکالات را برطرف کنیم.

حق بین، با اشاره به تکلیف امروز جامعه در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی، متذکر شد: آمریکا تا ۵۰ سال آینده هم علیه ایران هیچ حرکتی نمی تواند انجام دهد، اما باید مراقب باشیم گرفتار جهالت نشویم و هوشیاری خودمان را تحت امر ولایت فقیه در هر شرایطی حفظ کنیم.

وی نقش بانوان در دوران دفاع مقدس را بسیار بارز دانست و خاطرنشان کرد: زینب های خط مقدم آن روزها از کشور خودشان دفاع کردند و امروز نیز همین تکلیف را بر عهده دارند لذا وظیفه ماست که هر چه در توان داریم درباره دفاع مقدس بگوییم و بنویسیم، زیرا این گفته ها و نوشته ها مصداق اسناد دفاع مقدس است و نسل های آینده از این اسناد استفاده خواهند کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407320

برچسب‌ها