استاندار گلستان: نیمی از بیماران کرونایی استان در گنبدکاووس بستری هستند

استاندار گلستان گفت: نیمی از بیماران کرونایی گلستان در شهرستان گنبدکاووس بستری هستند و ظرفیت بیمارستان‌های شرق استان به ویژه گنبدکاووس تکمیل شده است.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : هادی حق شناس ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان اظهار داشت: باید از کادر درمان که همچنان در حال خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند تشکر ویژه داشته باشم.

وی افزود: تعداد بستری‌های کرونایی در استان گلستان نسبت به اسفندماه حدود به نصف رسیده اما باید به خاطر داشته باشیم افرادی که بر اثر کرونا از دست می‌دهیم عدد و رقم نیستند و اگر تصمیم غلطی بگیریم در صورت از دست دادن حتی یک نفر ما مقصر هستیم زیرا این اتفاقات جبران ناپذیر است.

حق شناس ادامه داد: نیمی از بیماران کرونایی گلستان در شهرستان گنبدکاووس بستری هستند و ظرفیت بیمارستان‌های شرق استان به ویژه گنبدکاووس تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: بیماران بستری شده تمایل دارند در شهر خودشان بمانند و به شهرهای دیگر نمی‌روند و در این جلسه محدودیت‌هایی را مصوب کردیم تا از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در گلستان جلوگیری کنیم.

وی یادآور شد: هفته آینده و در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان، در مورد برداشتن محدودیت‌های فعلی یا تشدید آن تصمیم گیری خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =