نقاهتگاه بیماران کرونایی در شرق استان گلستان ایجاد می‌شود

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: برای راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در شرق استان آمادگی داریم.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : سردار علی ملک‌شاهکویی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: تمام توان خود را برای کمک به مردم برای شکست این بیماری به کار می‌گیریم و مانند روزهای نخست شیوع کرونا در کنار آنان خواهیم بود.

وی افزود: سپاه استان آمادگی دارد با کمک نیروهای مسلح، نقاهتگاه بیماران کرونایی را در شرق استان ایجاد کند و در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: با استفاده از توان گروه‌های جهادی ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و پرتردد و همچنین راه‌اندازی دوباره کارگاه‌های خانگی تولید ماسک را در دستور کار قرار داده‌ایم.

عبدالقدیر کریمی فرماندار گنبدکاووس نیز اظهار داشت: از دو هفته قبل با قرمز شدن وضعیت کرونا در گنبدکاووس محدودیت‌ها را اعمال کردیم و در پنج روز گذشته تعداد بیماران بستری در گنبد ثابت بوده است.

وی افزود: در چند اداره گنبدکاووس کارمندان به کرونا مبتلا شدند و باید برخی محدودیت‌ها را برای حضور کارمندان اعمال کنیم و از ظرفیت بسیج برای مقابله با کرونا بهره ببریم.

وی ادامه داد: به چند تُن اکسیژن در بیمارستان‌های گنبدکاووس نیاز داریم و در روزهای اخیر شرایط سخت و نگران کننده‌ای داشتیم و امیدواریم سازمان صمت در این مسیر کمک حال ما باشد.

فرماندار گرگان هم گفت: متاسفانه برگزاری مراسم عروسی به ویژه در حاشیه شهر افزایش یافته و یکی از دلایل افزایش شیوع کرونا در گرگان بوده است.

محمد حمیدی افزود: پایان هفته قرار است دو آزمون استخدامی در گرگان برگزار شود که از ستاد استانی درخواست داریم چاره‌ای برای آن بیاندیشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =