کمک ۸ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۳ ماهه نخست امسال مردم استان ۸ میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  علی ملک پور با اشاره به اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران به این مراکز شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است بیان کرد: از این مجموع یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان کمک‌های نقدی و ۶ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی است.
وی افزود: کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ارائه خدمات رایگان در راستای کاهش مشکلات نیازمندان در زمینه‌های آموزش، درمان، تعمیرات و از این دست انجام می‌شود که عموم مردم می‌توانند با توجه به مهارت و حرفه خود سهمی در کمک به نیازمندان داشته باشند گفت: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده ۴۷۴ میلیون تومان نیز ارائه خدمات رایگان است.
ملک پور با اشاره به اینکه شعار مراکز نیکوکاری «مردم برای مردم» است ادامه داد: این مراکز توسط مردم همان منطقه و به صورت محله محور با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت می‌کنند که کمک‌های جمع‌آوری شده نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.
وی بابیان اینکه با اشاره به اینکه برای هر ۱۰ هزار نفر، یک مرکز نیکوکاری احداث می‌شود گفت: ۷۷ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =