طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی و هنری محله هم‌زمان با سراسر کشور در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  ، محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر افزود: ترویج فرهنگ تکریم در سطح کشور یکی از اهداف مهم برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دهه کرامت است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولین مرحله از طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» روز سه‌شنبه ۳ تیر هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد افزود: اجرای این طرح تا پایان سال جاری توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.
وی با بیان اینکه طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای تشویق و معرفی نخبگان و مفاخر مساجد و محلات برگزار می‌شود افزود: این طرح که از ویژه برنامه‌های دهه کرامت محسوب می‌شود، به صورت محله‌ای و مسجدی با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» نیازمند همکاری سایر دستگاه های فرهنگی با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری است.
مظاهری ادامه داد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی و هنری محله هم‌زمان با سراسر کشور در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
وی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان جوانان و نخبگان به مساجد را از اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» برشمرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =