بایدن هم رسوایی جنسی به بار آورد! این زن مدعی را ببینید/عکس

کارمند پیشین دفتر جو بایدن، شکایت کیفری از او را به وزارت پلیس واشنگتن ارائه داده و بایدن را متهم کرد که او را مورد تعرض جنسی قرار داده است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از نیوزویک، تارا رید، کارمند پیشین دفتر بایدن، در دادخواستی مدعی شد که بایدن او را در راهرو سنا، مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. طبق ادعای این زن، حادثه مزبور نزدیک به 30 سال پیش در زمانی که وی به عنوان کارمند مجلس سنا در دفتر بایدن کار می کرد، رخ داده است.

رید همچنین ماه گذشته اولین شکایت خود را علیه بایدن مطرح کرد. وی در توئیتی با تشکر از کسانی که به او در طرح دعوی کمک کرده اند، به ویژه از «چهره های برجسته» حامی خود مانند سوزان ساراندون، جان کوزاک و رز مک گووان، تاکید کرد، قانون مرور زمان در مورد شکایات علیه بایدن، تصویب شده است.

او گفت: «من فقط به دلایل ایمنی به پلیس گزارش دادم ... از همه کسانی که در کنار من ایستاده اند ، تشکر می کنم.»«آبروی من لکه دار شد»

رید اظهار داشت که که پس از ارسال پستی در وبلاگ خود در سال 2018 در ستایش از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مورد انتقاداتی قرار گرفت و مطالب وبلاگ خود را حذف کرد و از هرگونه اظهار نظری خوداری کرد.

او گفت: «آبروی من از سوی هواداران بایدن، لکه‌دار شد و من همچنین متهم به جاسوسی برای روسیه شدم اما من مامور روسیه نیستم و به سخن گفتن علنی، ادامه خواهم داد.» پ

رید در گفت‌وگو با نیوزویک تأکید کرد که تصمیم گرفته، دادخواست علیه بایدن را ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که بایدن و دیگر خلافکاران مانند او، به سزای اعمال خود خواهند رسید.

گفتنی است که تیم بایدن در آن زمان، اتهامات وارد شده به او را رد کرده بود. کیت بیدینگ فیلد، معاون مدیر ارتباطات در کمپین بایدن، گفت: «زنان حق دارند روایت خود را بازگو کنند و روزنامه نگاران موظفند از نزدیک این ادعاها را مورد بررسی دقیق قرار دهند. ما مشوق آنها هستیم تا این کار را انجام دهند زیرا این اتهامات، چیزی جز مشتی گزافه گوئی و باطل نیست.»

310311

کد خبر 1376077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    3 0
    جالبه. باید اسم این مدل خانم ها را گذاشت کاسب رسوایی جنسی! از یه طرف به موقع اش جیرینگی پول رابطه شون را که با میل و شاید هم خواسته خودشون بوده میگیرن... بعد به موقع اش از این رایطه برای رسوا کردن طرف استفاده میکنن. فقط آمریکا نیست . اینجا هم از این مدل آدمهای بی آبرو داریم که کاسبی شون بردن آبروی دیگران است.
  • علی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 2
    بنظر میرسد دوستی ترامپ با پوتین حقیقت دارد این زن مأمور روسیه هست
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 2
    کاملا تابلو هست که طرف برای تخریب بایدن اومده! اصلا هم اتفاقی نیست این قضیه! ترامپ از بایدن مثل چی میترسه! سعی کرد سر اون قضیه از طریق پسرش خرابش کنه ولی نتونست و قسر در رفت! الانم که برنی سندرز به نفع بایدن کناره گیری کرد. بعد الانم بایدن شانس خوبی داره و ترامپ هم بابت این که کرونا رو جدی نگرفت دچار پریشانی شده! بعد یه دفعه یه زن مدعی میشه که ۳۰ سال پیش دقت کنید ۳۰ سال پیش بایدن اونو مورد ازار و اذیت قرار داده و از اون موقع هیچی نگفته و ۷ ۸ ماه دیگه انتخاباته و بایدن نامزد و پیروز احتمالی، اومده گفته!
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    حالا خوبه با کسي بوده که نزديک به سن و سالشه مثل خيلي از پير مردا نيست که با 18.19 ساله ها باشه
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 2
    یهودی های طرفدار ترامپ دست به کار شدند که رقیب اصلی ترامپ را از میدان رقابت خارج کنند. این زن سی سال گذشته کجا بوده؟اون موقعی که مورد تعرض قرار گرفت چرا سکوت کرد؟ حالا چه اتفاقی افتاده که به فکر شکایت از بایدن افتاده؟ یقینا جمهوریخواهان احساس خطر کرده اند که به این روش متوسل شده اند.
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 1
    این بنده خدا کمی زیباتر بود میشد باور کرد. به نظرم ایشون بایدنو اذیت کرده
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    بعد از سی سال یادش افتاده. بس کنید این مسخره بازیها رو
  • کارن IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 1
    دسیسه های روسیه برای نجات ترامپ جانی آغاز شد ، جالب است بعد از گذشت 30 سال این خانم بیاد آورده است که در راهروی سنا مورد آزار کسی قرار گرفته که احتمال بالایی دارد ترامپ را شکست دهد . این وسط جالب تر از همه این است که این خانم طرفدار روسیه و پوتین است (و پوتین همان کسی است همان کسی که در انتخابات گذشته به نفع ترامپ مداخله کرده بود ) و بیشترین نفع را از شکست دموکرات ها حاصل نمود .. مطمنا این دسیسه جمهوریخواهان و مشخصا ترامپ به ضرر ترامپ خواهد شد . ترامپ با حماقتی که در مقابله با کرونا در آمریکا بار آورد و با انکارهای اولیه نتوانست جلوی گسترش این بیماری را بگیرد شانسی برای پیروزی ندارد . عملکرد آمریکا را با کشور 1.3 میلیادری هندوستان که یک صدم آمریکا امکانات و لجستیک ندارد مقایسه می کنند.
  • ایرانی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    5 1
    خوب این خانم به گفته خودش مقامات بر جسته تشویقش کردن که طرح شکایت کنه، این مقامات همان دارو دسته ترامپ نیستن؟ حالا که جوبایدن در انتخابات پیش رو رقیب سرسخت برای ترامپ بحساب اومده؟ در ضمن مگر خود ترامپ از این پرونده ها بر علیهش کمبود؟ خوب چی شد؟ لازم به ذکره که کدوم ریاست جمهوری آمریکا از این معضلات نداشته؟ برای مردم آمریکا عادی شده
  • سعید IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    بعد از ۳۰ سال یادش افتاده که آزار دیده ؟، این موارد بیشتر شبیه اخاذی یا بهره برداری و ترور سیاسی یک شخص به نظر میره
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    1 0
    رسوایی جنسی در امریکا شده عادی ترامپ نمونه آن بعد از افشا رای بیشتری جمع کرد
  • JP ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    یعنی اونجا هم پرستو داره یا اونها نقش خفاش شب را بازی میکنند
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    چرا سی سال قبل اینکار رو نکرده و الان شکایت کرده سی سال سکوت !؟
  • US ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    بعد از سی سال حالا یادش اومد