حقارت در پاریس؛ گنگام با ۹ گل نقره‌داغ شد

تیم بحران‌زده که هفته گذشته درمقابل پاریسن ژرمن شگفتی آفریده بود، امشب با مجازات سختی روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه گنگام که هفته گذشته در دور یک چهارم نهایی جام اتحادیه فرانسه با پنالتی های متعدد پاریسن ژرمن را از این مسابقات حذف کرده بود، این هفته برای برگزاری مسابقه اش در مسابقات لیگ فرانسه به پاریس بازگشت و این بار با نتیجه حقیرانه‌ای مواجه شد. آن ها که به دلیل نتایج ضعیف این فصل در آخرین رتبه جدول لیگ فرانسه قرار دارند، از دقیقه یازده با گل های خط حمله پاریسن ژرمن آشنا شدند.

کیلیان ام‌باپه و ادینسون کاوانی با سه گل، نیمار با دو گل و توماس مونیر با یک گل جواب سختی به جسارت هفته گذشته گنگامی ها دادند. نکته جالب اما آمار بازی بود. پاریسن ژرمن ۹ شوت از ۱۲ شوت درون چارچوبش را به گل تبدیل کرد. آن ها ۶۹ درصد مالکیت توپ داشتند و ۹۱ درصد پاس هایشان به درستی ارسال شده است. در شبی که منچستریونایتد برای ششمین بازی پیاپی به پیروزی رسید، شاگردان توماس توخل بیش از ۶۰۰ پاس به یکدیگر تحویل دادند.

با این پیروزی پر گل، پاریسن ژرمن به نخستین تیم تاریخ لیگ فرانسه تبدیل که در پایان هفته نوزدهم موفق به کسب ۵۳ امتیاز شده است. آن ها در شرایطی بازی های دور برگشت را آغاز کرده اند که هنوز یکی از مسابقات دور رفت (رقابت مقابل مون‌پلیه) را به دلیل اعتراضات مردم فرانسه هنوز برگزار نکرده اند. پاریسن ژرمن با ۶۲ گل زده و تنها ۱۰ گل خورده در ۱۹ مسابقه بهترین خط حمله و خط دفاع میان پنج لیگ معتبر اروپایی است.

۲۵۱۲۵۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =