زمینه ازدواج ۱۹۸۰ مددجو در چهارمحال و بختیاری فراهم شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه ازدواج ۱۹۸۰ نفر نیازمند با هزینه ۶ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهرداد شریف‌پور گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، اعطای جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و ارائه کمک‌هزینه ازدواج به پسران از خدمات کمیته امداد در حوزه تأمین هزینه ازدواج است.

وی بابیان اینکه تأمین جهیزیه یکی از اهداف اصلی این نهاد برای خانواده‌های نیازمند است افزود: ۱۴۶۸ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند با هزینه ۵ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان فراهم‌شده است.

شریف پور با اشاره به اینکه پشت نوبتی‌های دریافت کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه در استان به صفر رسیده است مطرح کرد: ۷۶۹ میلیون تومان هدیه ازدواج به ۴۷۷ پسر تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری ۱۰۵ میلیون تومان برای ازدواج مجدد ۳۵ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به حمایت خیران از ازدواج نیازمندان استان گفت: بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین‌شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =