غفوری: گام به گام پیش می‌رویم و هدفمان قهرمانی است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی خوبی بود و ما در آینده بهتر هم می‌شویم، فلسطین تیم قابل احترامی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از قطر، وریا غفوری پس از مساوی یک بر یک مقابل فلسطین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فلسطین حریف ناشناخته‌ای بود بازی خوبی انجام دادیم. قطعاً با انجام این بازی‌ها هماهنگی تیم بیشتر می‌شود.

وی در مورد اینکه مساوی در بازی دوستانه می‌تواند ملاکی برای ارزیابی باشد، گفت: قطعاً بازی‌های دوستانه هم برای کسب آمادگی بهتر است ما باید بهتر از این کار کنیم. بازی‌های دوستانه انجام می‌دهیم تا به آمادگی بهتر برسیم. برخی از بازیکنان هم نبودند و با حضور آنها شرایط تیم ملی بهتر می‌شود و تیم می‌تواند خوب‌تر بازی کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه چقدر از فلسطین شناخت داشتید، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم، فیلم بازی این تیم را دیدیم. فلسطین تیم قابل احترامی است که نسبت به قبل پیشرفت زیادی کرده است.

غفوری درمورد اینکه همه از تیم انتظار قهرمانی دارند، گفت: قهرمانی خیلی سخت است هدف ما قهرمانی است اما ما در حال آماده‌سازی هستیم  نمی‌توان گفت که با مساوی در یک بازی چه شرایطی خواهد بود همه تلاش می‌کنیم در آینده بهتر شویم هدف ما قهرمانی است و پله پله جلو می‌رویم.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    0 0
    تیم ملی مادر تمام عاشقان فوتبال است. شما می توانید شیفته پدر خود (تیم باشگاهی) باشید , اما هرگز نمی توانید به تیم ملی کشورتان که همانا مادر تمام عاشقان فوتبال است خیانت کنید و فوتبال خود را پایین بیاورید. این حرف سنگین را لنگی ها بشنوند و درباره آن کمی تامل کنند .