تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۶

نگرانی بابت کاهش فروش فیلم​ها در ایام جام جهانی امریست واقعی، اما به نظر می​رسد می​توان برای این نگرانی راه کارهای منطقی همانند طرح اذان تا اذان یافت.

کاهش قیمت 33 درصدی بلیت هماهنگ بین سینماهای اصلی با اطلاع​رسانی گسترده در ایام عادی هفته، ارائه سوبسید توسط دولت به هر بلیت تخفیف دار، تخفیف تا سقف 50 درصد به گروه‌های مخاطب بیش از پنج نفر، امکان فروش شناور بهای بلیت در یک سانس با رعایت قرارگیری جای صندلی به نسبت پرده نمایش و سایر مواردی که آقای علی آشتیانی​پوردر یاداشت خود در روزنامه خبر برای برون‌رفت از بحران نمایش فیلم​های سینمایی همزمان با جام​جهانی عنوان کرد، می​تواند به عنوان راهکار نجات اکران تابستان مورد استفاده قرار بگیرد.

قبول کنیم زمانی جنس​مان بازار ندارد. پس بهتر است برای جذب مشتری قیمت آن را کاهش دهیم و تا زمانیکه اوضاع بر همین منوال است و مردم هزینه سینما رفتن را از سبد هزینه خود خارج کرده​اند و ترجیح می​دهند فیلم را بدون مزاحمت در منزل تماشا کنند، لطفاً شعار ندهید که مردم باید هزینه سینما رفتن را بپردازند! ما انتخاب نمی‌کنیم مردم انتخاب می‌کنند.

منبع: بدون منبع