زهره الهیان در اخطاری قانون اساسی نسبت به دیدار اعضای فراکسیون اقلیت با سران فتنه اعتراض کرد و خواستار پاسخگویی آنها و هیات رئیسه مجلس شد.

به گزارش خبرآنلاین، این عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی با اشاره به اینکه تمام اعضای فراکسیون خط امام(ره) در این دیدار حضور نداشته‌اند، از افرادی که با بصیرت خود در این دیدارها شرکت نکرده‌اند، تشکر کرد و گفت: اما گویا برخی اعضای فراکسیون خط امام(ره) همت مضاعف و کار مضاعف را اینگونه تعبیر کرده‌اند که باید همت را به سمت ناقضین اصلی قانون اساسی برد.

به گفته وی آنچه بارها پس از انتخابات ریاست‌جمهوری اتفاق افتاد عبور از قانون بوده است و رهبری نیز به آن اعتراض کرده و اشاره کرده‌اند که تجمعات خیابانی سودی ندارد و تمام اعتراضات باید از راه قانون پیگیری شود. اما برخی آقایان با تحریکات خود زمینه‌ساز اعتراضات خیابانی و عبور از قانون شدند و حتی در جلسات خصوصی خود از کم کردن اختیارات ولی فقیه صحبت می‌کردند.
الهیان با بیان اینکه انتظار می‌رفت رئیس مجلس موضعی در این رابطه بگیرند، تصریح کرد: هیات‌رئیسه باید مطالبات مردم را در روز 9 دی‌ماه و 22 بهمن محقق کند و اعضای فراکسیون خط امام(ره) باید در این رابطه توضیح دهند.


علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: مجلس با بیانیه‌های خود موضع روشن و شفافی در این رابطه دارد و نیاز به کار دیگری نیست و آنها باید خود پاسخگو باشند.

منبع: خبرآنلاین