نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیست‌ها بدانند آینده منطقه، کشورهای اسلامی و جهان با اراده مردم اداره خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «آیت‌الله عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای یکدیگر دعا کنیم، یار و یاور یکدیگر باشیم و براساس تقوا باهم عمل کنیم.

وی افزود: اگر در ادارات کار می‌کنیم، با ارباب رجوع بر اساس تقوا عمل کرده و آن را ذخیره آخرت کنیم تا گرهی از کار مؤمنین گشوده شود، برای گره زدن در کار مؤمنان انگیزه‌ای نداشته باشیم، زیرا این گره‌ها برای ما در آخرت تبدیل به آتش جهنم و در دنیا تبدیل به رسوایی می‌شود، بنابراین لازم است تقوا را در همه شئون زندگی مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به بیانات رهبر حکیم انقلاب اظهارکرد: حزب‌الله امروز ثمره شیرین همان شجره طیبه است که ریشه در بیش از هزار سال پیوند اعتقادی بین شیعیان در لبنان و ایران دارد، یعنی سابقه ارتباط ایران و لبنان بیش از هزار سال است.

آیت الله عابدینی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند یکی از ثمرات این پیوند و برادری، رهایی منطقه از دست رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی است و این اتفاق خواهد افتاد، یعنی یکی از میوه‌های این ارتباطات معنوی همین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: برخی سران کشورهای ساکت امروز در برابرقتل‌عام مردم مظلوم در لبنان و غزه تماشاچی هستند و پیش از این هم در قتل‌عام‌های عراق و یمن تماشاچی بودند، اما نام سران کشورهای اسلامی را با خودشان یدک می‌کشند.

وی افزود:  سران دولت‌های ساکت در برابر صهیونیست و حامیان رژیم سفاک صهیونیستی باید بدانند که پایگاه مردمی خودشان را هر روز بیشتر از روز گذشته از دست می‌دهند، یعنی مردم به‌دنبال عزت اسلام و مسلمین و به‌دنبال حمایت از مظلومین و محرومین هستند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: سران دولت‌های ساکت بدانند که آینده منطقه، آینده کشورهای اسلامی و ان‌شاءالله آینده جهان با اراده مردم اداره خواهد شد.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: صهیونیست‌ها هم باید بدانند در آینده جهان جایی برای زندگی نخواهند داشت، این‌ها جایی را برای هجرت ندارند، زیرا به هر کجا که بخواهند هجرت کنند آنجا آکنده از نفرت و خشم علیه آن‌هاست و این خشم و نفرت هر روز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین اینان باید بدانند که جز مرگ چاره دیگری ندارند.

وی خاطرنشان کرد: بن‌گوریون اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده و مغز متفکر این شجره خبیثه بوده است، او سال‌ها پیش گفت کودکان و جوانان فلسطینی، فلسطین را فراموش می‌کنند، آن زمانی که بن‌گوریون این حرف را زد یحیی سنوار ۱۱ساله و محمد ضیف ۸ساله بود، امروز این‌ها مغزهای متفکر و رهبران قدرتمند غزه و فلسطین هستند و در مقابل صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند و صهیونیست‌ها از آنان وحشت دارند.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: فرزندان این بزرگان نیز از اینان قوی‌تر ظهور خواهند کرد و نسل آینده بیشتر، جدی‌تر و قدرتمندتر در مقابل ظلم و فساد خواهد ایستاد.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: مردم قدرشناس ما مستشار مخلص و شجاع جبهه مقاومت، سرلشکر شهید عباس نیلفروشان را در تهران، قم، مشهد مقدس و اصفهان بسیار شکوهمندانه تشییع کردند، ان‌شاءالله روح این شهید بزرگوار با ارواح یارانش و با ارواح شهدای کربلا محشور باشد.

46

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله حاج‌آقا مصطفی خمینی، فرزند بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، امام (ره) را هم گرامی می‌داریم، این بزرگان خون دل‌ها خوردند تا زیرساخت‌های مقاومت اسلامی را ساختند و امروز این شجره طیبه مقاومت اسلامی است که در همه جای عالم شهره عزت و اقتدار شده است.