درمانگاه شفا در شهر بیدستان با هزینه ای بالغ بر ۷۵۰میلیارد ریال از محل موقوفه قازان ابن ارغوان و خانواده واقف شکوه فر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ همزمان با هفته وقف و دفاع مقدس درمانگاه شفا در شهر بیدستان با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمود تاجیک رستمی جانشین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، حجت الاسلام احمد شرفخانی رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، سالار آبنوش نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و جمعی از مسئولین شهرستان البرز به بهره برداری رسید.

 این درمانگاه در بخش های مختلف از جمله دندانپزشکی، آزمایشگاه، سونوگرافی، سی تی اسکن، پزشکی عمومی و تخصصی، فیزیوتراپی و غیره با همت موسسه تأمین درمان بسیجیان، سازمان اوقاف و امور خیریه، مسئولان شهرستان البرز و بیدستان با مجوز دانشگاه علوم پزشکی به بهره‌برداری رسید.

درمانگاه شفا شهر بیدستان با هزینه ای بالغ بر ۷۵۰میلیارد ریال  از محل موقوفه قازان ابن ارغوان و خانواده واقف شکوه فر و زیربنای ۱۳۵۰ متر مربع در سه طبقه با امکانات و تجهیزات کامل و بسیار کاربردی افتتاح شد.

۴۶