مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از روند آماده سازی ترمینال جدید پروازهای خارجی کیش از برقراری پرواز فلای دبی از 17 شهریور خبر داد و گفت : دبی، مسقط، بغداد و نجف مبادی هستند که از شهریور ماه به کیش پرواز دارند و از طرفی با برقراری پرواز فلای دبی از 17 شهریور، تعداد پروازها افزایش می یابد که برای جزیره کیش رونق به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از روند آماده سازی ترمینال پروازهای خارجی که با حضور مدیرکل و مدیران شرکت توسعه ومدیریت بنادر وفرودگاههای کیش انجام شد با اشاره به اینکه ترمینال قدیمی کیش با توجه به نیاز امروز جزیره برای پروازهای خارجی باز طراحی شده گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از شهریورماه برتعداد پروازهای خارجی افزوده می شود.

سرهنگی افزود: دبی، مسقط، بغداد و نجف مبادی هستند که از شهریور ماه به کیش پرواز دارند و از طرفی با برقراری پرواز فلای دبی از 17 شهریور، تعداد پروازها افزایش می یابد که برای جزیره کیش رونق به همراه دارد.

وی درادامه تاکید کرد: برقراری پروازی مانند فلای دبی آن هم به صورت روزانه درکنار همه مزیت ها، شرایط را برای ایجاد شبکه ترانزیت گردشگر از دیگر کشورها به کیش و کشور و از شهرهای مختلف ایران به کیش و سپس دبی فراهم می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان گفت: اولین پرواز های خارجی خروجی از این ترمینال، پرواز کیش به دبی و نجف است که امروز انجام می شود.

۴۶

منبع: خبرآنلاین