شما نظر بدهید/ با سخنان پزشکیان درباره مذاکره با آمریکا موافق هستید یا خیر؟ چرا؟

خبرگزاری خبرآنلاین، از مخاطبان محترم خود پرسیده است که «با سخنان پزشکیان درباره مذاکره با آمریکا موافق هستید یا خیر؟ چرا؟».

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنرانی مسعود پزشکیان در جریان دیدار با مدیران رسانه‌ها درباره مذاکره با آمریکا با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو شده است. پزشکیان گفته بود: «‌می‌خواهید بجنگید؟ خب [‌آمریکا] آمد زد... دوباره درست کنیم باز هم می‌آید می‌زند... این مسائل، مسائلی نیست که احساسی بشود برخورد کرد. این ها مسائلی نیستند که احساسی با آنها برخورد کنیم. ما بدون رضایت و هماهنگی با مقام معظم رهبری هیچ کاری نخواهیم کرد، حتی اگر مخالف نظر خود من هم باشد»!

این اظهارات با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو شد؛ از جمله انتقادات تند اصولگرایان علیه پزشکیان و از سوی دیگر استقبال طیفی از اعتدالیون و اصلاح طلبان.

در همین راستا، خبرگزاری خبرآنلاین، از مخاطبان محترم خود پرسیده است که «با سخنان پزشکیان درباره مذاکره با آمریکا موافق هستید یا خیر؟ چرا؟».

2929

کد خبر 2101564

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 209
  • نظرات در صف انتشار: 955
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عباس IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    موافق هستم...اما این سخنان باید ۲۰ سال پیش زده میشد...الان دیگه دیر شده اونها در هر صورت می زنند...
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
      از ۲۰ سال پیش همین تفکر عقب مانده شما درحال مذاکره هستن و الان نتیجش شده جنگ .
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      35 75
      الان كه بحث دالان زنگزور هم پيش آمده و آمريكا مداخله كرده ايران بايد با توجه به مالكيت تاريخي إش در اين مناطق ازآمريكا بخواد اين مناطق به ايران برگرده تا ما هم نرمش نشان دهيم
    • مصطفی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      47 95
      یعنی خاک بر سرتون کنم که ذلیل هستید 🤣
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    راست میگه. با شعار دادن کاری درست نمیشه
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    موافقم چون در تاریخ همه مناقشات ناچارأ به مذاکره ختم میشوند و تمام
  • سعید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    کاملا با صحبتهای دکتر پزشکیان موافقم
    • علی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
      کاملا با صحبتهای پزشکیان مخالفم
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    بجای چند دهه دشمنی و مجادله بیهوده و فرصت سوزی باید از ابتدا با تکیه بر منافع ملی وحفظ قدرت اقتصادی و نظامی جایگاه کشورمان در معادلات جهانی رو ارتقا میدادیم و هروز دیرتر ، خسارت بار تر
  • بی نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    الکی پزشکیان میگه ما رو هم زدن اما از تونلهای هوا در رفتیم.شما رو نمیزنن چون برا مذاکره میخوان.برو بکن دیگه به ما چه
  • م IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    یکبار هم رئیس جمهور کشور حقایقی که همگان می دانند و می گویند را پشت تریبون گفت. سیاستمداران ما فرسنگ ها از مردم عادی کوچه و خیابان عقب ترند.
  • خسرو رحمیان IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    بله چون تحریم ها هروز اقتصاد ایران رابدتر می‌کند
    • مجید IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
      الان دیگه کار از تحریم ها گذشته و موجودیت نظام در خطره
  • محمدرضاقدم IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    نمی دانم چرا همه این چیز ها را بازی میبینم و جدی نیست
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    منطق همیشه جوابه .باید با آمریکا همسو بشیم و بتدریج آنها را به میدان بکشیم تا خودشان هم در توسعه هسته ای با ما شریک بشن این یعنی سیاست یعنی مملکت داری اصولی مثل ژاپن مثل سنگاپور یا دوبی .
    • ناشناس IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      28 82
      همین خو شخیالی همین بلا رو سرما آورد ژاپن 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ژاپن هم جنگ جهانی دوم نابود شد هم جنگ جهانی سوم فدا آمریکا می شه
  • مجیددکلپا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    87 31
    واقعا چاره ای جز مذاکره‌نمانده است.با توجه به جنگ نابرابر با امریکا که هم پایگاه های زیادی در منطقه دارد و هم سلاح های پیشرفته تر دارد باید دست پایین بگیریم‌تا حداقل سرمایه‌های انسانی ما حفظ شود
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    عدو را به فرصت توان کند پوست پس او را مدارا چنان کن که دوست
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    حکومتی که توانایی تامین آب و برق مردمشو نداره باید جلوی قدرت های غربی زانو بزنه
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    ۴۷سال مرگ براین وآن حاصلش چه بوده ۱۹۰کشوردردنیا وجود دارد فقط ما کره شمالی روسیه درصدر اخبار هستیم یک نگاه بیاندازیم به کشورهای هم‌تراز خودمان اول انقلاب وحالا ببینیم چه کردیم
  • عباسی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    23 54
    آمریکا از بالا به پایین نگاه می کند و خود را برتر از قوانین بین الملل می داند و از اندیشه قدرت حق ایجاد می کند و توجیه گر همه چیز است تبعیت می کند لذا اگر مذاکره ای هم باشد باید مشروط باشد اول باید تحریم های ایران لغو شود و حقوق بین المللی ایران حفظ شود من جمله غنی سازی بعد
  • معلم ناامید IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    سلام در مورد موضوعات مهم مثل مذاکرات اتمی بحث فیلترینگ فضای مجازی و اینترنت و حجاب و قیمت سوخت‌ها می توان با رفراندوم یا با اشتراک هیاتی از دولت مجلس قوه قضایی نظرسنجی و آمار گرفت و رای اکثریت هرچه بود اجرا شود فعلا فضا به شدت ناامید کننده شده گرانی بی پولی و... در مورد برجام و نزدیک شدن اسنپ بک اروپا باید یا به سمت مذاکره و داد ستد امتیاز برویم یا به سمت قهر دعوا جنگ و کره شمالی شدن
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    بعد از جنگ جهانی دوم نظم دنیا را امریکاییها نوشتند. یا این نظم را میپذیرید مثل اکثر کشورها یا نمیپذیرید مثل کره شمالی باید بمب اتم داشته باشید... حد وسط نداریم...
  • عبدالله IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    54 3
    کی نظر ما برای شما مهم بوده
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    با مذاکره واقعی موافقیم
  • سید IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    46 9
    زمانی درصورتی که بحث انرژی اتمی را با درصد کم و یا تهیه و الزام تامین آن ازطرف کشورهای خارجی ادامه میدادیم، میتوانستیم خیلی چیزها امتیاز بگیریم. سرمایه گذاری، باز کردن پولهای بلوکه شده و... با اصرار ایران و افزایش تولید آن به 60 درصد (که هیچگونه اولویت پزشکی نداشت)، آمدند و دکانمان را تخته کردند. هم جلوی فعالیت را گرفتند و هم دو ریال هم کف دستمان نگذاشتند. میگوئیم قصد ساخت بمب اتم را نداریم. یکی بگوید خاصیت 60 درصد در چیست؟ بجز افزایش تنش چیز دیگری برایمان به ارمغان آورد؟ بخصوص با شعارهایی که دائم درحال گفتن آن هستیم ازجمله مرگ بر.... کشورهای دنیا نباید باتوجه به افزایش درصد اورانیوم از ما بترسند؟ خود کرده را تدبیر نیست. جالب این است که در کشور ما کوچکترین عضو از یک گروه نیز تریبون دارد و صدایش به تمام دنیا می رسد. آخه نماز جمعه جای تنش آفرینی است؟ یک ضرب المثلی داریم که می گوید نباید تمامی تخم مرغهایمان را در یک سبد گذاشت. روسیه و چین برایمان چکار کردند؟ آیا فلسطین و لبنان و سوریه همچنان حامی ما هستند و یا اینکه ایران برای آنها مثل مردم خودمان مصیبت به ارمغان آورد؟
  • alirerza IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    در اینکه باید با جهان از جمله آمریکا ارتباط طبیعی(مثل همه کشورها) داشته باشیم هیچ تردیدی نیست و حق با ایشونه اما متاسفانه نه صدای واحدی از کشور شنیده میشود و نه ایشون اقتدار لازم را برای مقابله با تندرو ها دارند به نظرم رییس جمهور محترم باید محکم جلوی افرادی که منافع اکثریت براشون پشیزی ارزش نداره بایستند.
  • اصغر IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    54 4
    نجات ازین نکبتی که توشیم فقط با تعامل و استفاده از مدیران تحصیلکرده واقعی ونه سهمیه داران جاسوس که نظرشون دقیقا با اسرائیل یکی میباشد میسر است لعنت به کسانی که مانع خوب زندگی کردن ما شده اند.
  • جواد IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    56 20
    بله من موافق هستم چون اگرنشودکشوربمباران می شود این میفهمدچه کارکندبزارین نجاتمام دهد
  • سیدضیاء IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    43 12
    باسلام وعرض ادب. بله کاملا" موافقم، بنده با ۶۴ سال سن و از ابتداء انقلاب اسلامی هم در روند انقلاب وجنگ ۸ ساله وووووو تاکنون درکنار مردم وحکومت بودم.... همیشه کسانی که دَم از انقلابی گری تندرو وبه قول معروف بی ترمز بودند، از این شرایط نَه به صلح وایجاد ارتباط با آمریکا ودیگر کشورها خواسته وناخواسته سود کلان بردن و در ازاء آن مردم شریف و انقلاب ضربه سنگینی متحمل شدند که متاسفانه تاکنون نیز ادامه دارد. اینها کسانی هستند که دَم از جنگ میزنند که حتی شاید تجربه یک صدای انفجار ویا صدای یک تیر معمولی نیز در کنارشان به صدا در نیامده است مانند استاد بی مانند ودائم الحضور در انواع شبکه های صدا وسیما کارشناس بی بدیل وهمتا جناب فواد ایزدی ؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    مگه میتونن مذاکره نکنن مردم دارن له میشن زیر فشار اقتصادی خسته شدیم والا هر روز بدتر از دیروز دوست داریم خبرای خوب بشنویم
  • مفاعله IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    5 21
    (مکاتبه، مذاکره، مباحثه، مجادله، مصافحه، مغالطه) یا (مناقشه، منازعه، مبارزه و ...) اقتصاد رِ درست نخواهد کرد
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    سگ زرد برادر شغاله
  • Mahmud IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    30 7
    البته این مطلب درست است که در عرصه سیاست همه واقعیتها را نباید به زبان آورد اما تجربه این سالها نشان است که تحریم و قطع ارتباط با جهت از پشتوانه سیاسی حساب شده ای برخوردار نیست لذا جلوی ضرر را از هرجا بگیریم فایده است ۴۷ سال است که جنگیدیم‌ حالا چند سال روش دیگری را امتحان کنیم ، مگر پیامبر با دشمنان خدا بخاطر حفظ اسلام و‌مسلمانان با کفار قریش صلح نکرد؟ شرایط برای مردم و جامعه ایرانی سخت شده است و این راهی که ما پیش گرفته ایم بعید است به جایی برسد
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    41 14
    با سخن پزشکیان در مورد مذاکره با آمریکا موافق هستم.چون این راه بهترین راه موجود و ممکن است.میگویند حرف درست را از راستگو و صادق باید شنید نه از دغلکاران حقه باز دروغگوی ترسو که مردم را جلو می اندازند و خودشان مثل موش و جبهه پایداری ها توی سوراخ می خزن
  • بتی محمدی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    با نظر رئیس جمهور محترم اقای پزشکیان کاملا موافقم در این ۱۲ روز جنگ فهمیدیم جنگ یعنی نابودی . ویرانی حتی ما اژیر هم نداشتیم پناهگاه هم نداشتیم
    • ا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
      29 5
      ای ول درست گفتی
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      28 37
      مهم تر از اون هم فهمیدیم آمریکا وسط مذاکره، وقتی اعلام می کرد به توافق نزدیک هستیم اینطو بمبارونمون می کنه. تو جریان برجام هم رئیس جمهور بعدیشون که اومد گفت قبول ندارم و پاره کرد. برای بار سوم و یا بیشتر هم برید باهاش مذاکره کنید و دوباره تجربه کنید. بعد هم مردم بدبخت را فریب بدید و بازم دور بعد رای بیارید
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    قطعاً موافقم. خداوند فرمود: وَ لا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ این شیوه حکومت قطعاً با این آیه در تضاده و فقط نفع رو گروهی قدرت طلب جاهل به دین مدعی دین در راحتی هستن و رنج تفکراتشون رو به ملت تحمیل میکنن بر خلاف خواست پروردگار اگه اینطور که برخی ادعا دارن میتونن با آمریکا مقابله کنن، برن بزنن نابود کنن. اگه نمیتونن بهتره ساکت بشن.
  • نادر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    بله صد در صد ولی خیلی دیر شده...
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    والله ووالله اکثریت مردم با این سخنان مخالف هستند ، این سخنان ضعف است مگر می شود یک کشور را به زور وادار به مذاکره کرد ، وبگویر باید مذاکره کنیم وگرنه می جنگند ، نتیجه این مذاکره چیست ؟ ازپیش تعیین شده ،اصلا مگر وسط مذاکره نه جنگیدند ؟
    • علی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      42 19
      الان تو خودت به تنهایی، اکثریت مردمی؟!! اعتماد به نفس یا....
    • احمد IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      48 15
      قسم خوردن برای مثل آب خوردن از کجا می دانید اکثر مردم مخالفت
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    صرفاً مذاکره چاره کار نیست. ایران باید با آمریکا توافق صلح و ترک مخاصمه امضاء کند. دشمنی 47 ساله حاصلی برای ایران نداشته و باعث پیشرفت کشورهای منطقه و تضعیف ایران گردیده. کاسبان تحریم اجازه این کار را نخواهند داد.
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    20 56
    اگر به عنوان یک پزشک کمی ابروداشت با این حرفاش در جامعه هیچی باقی نگذاشت
  • حسین IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    39 18
    بله کاملا موافقم چون رئیس دولت است و به او اختیار کامل میدهم در جهت منافع ملت هر کاری را انجام بدهد
  • یک ایرانی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    خیر، آزموده را آزمودن خطاء است. خواهشا از خواب خرگوشی بلند شوید نتیجه مذاکره چه شد؟ برجام که.... زمان آقاي پزشکیان هم که حمله. البته اگر دوستان خبر آنلاین نظرات مخالف را منتشر کنند.
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    6 5
    اگر نه مذاکره نه جنگ با این موافقم. اگر مذاکره و نه جنگ بازم موافقم اگر نه مذاکره ولی جنگ مخالفم. اگر مذاکره ولی جنگ بازم مخالفم. چون تمام گزینه ها احتمال یکسانی دارن میگم نه موافقم نه مخالف.هر کار دوست دارید بکنید
  • مسعود IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    موافقم ، خیلی زودتر از اینا باید این حرفا زده میشد
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    درمذاکره گربه نرقصانیم
  • امیرحسین IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    28 12
    بله کاملا موافقم
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    اخر اگر به حرف مردم گوش می دادن کار به اینجا نمیرسید
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    11 21
    قطعا مخالفم اگر درست کنیم باز هم میزنن خب چرا از اول ساختید که پدر مردم را درآوردید با تحریم و جنگ و غیره ثانیا در طول این سالها چرا قوی نشدید که اگر زد شما هم بزنید چرا از اول علنا ساخت بمب رو مطرح نکردید که اگر زد طرف بفهمد اگر بزند بدتر میخورد شما که خودتان قبل از حمله میگفتی اگر بزنن دوباره میسازیم
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    قطعا مخالفم اگر درست کنیم باز هم میزنن خب چرا از اول ساختید که پدر مردم را درآوردید با تحریم و جنگ و غیره ثانیا در طول این سالها چرا قوی نشدید که اگر زد شما هم بزنید چرا از اول علنا ساخت بمب رو مطرح نکردید که اگر زد طرف بفهمد اگر بزند بدتر میخورد شما که خودتان قبل از حمله میگفتی اگر بزنن دوباره میسازیم
    • علی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      31 31
      این مسیر شما دقیقا مسیر کره شمالی است با بمب اتم و مردم فقیر!!!!!!! باید به آینده بنگریم ترامپ اهل مذاکره است و کشورهای عرب منطقه این موضوع رو خوب فهمیدند و منافع خودشان را با منافع آمریکا گرده زدند و خود را ایمن کردند اما منافع ما با چین و روسیه در واقع بلوک شرق گرده خورده و آنها هم در موقع اضطرار کمکی نمی کنند لذا دوست عزیز بهتر است پشت رئیس جمهور وارد مذاکره مستقیم با آمریکا بشویم و منافعمون رو با منافع آمریکا گره بزنیم
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    کاملا موافقم
  • رضا IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    بله موافق هستم. جنگ همیشه دو سر باخت بوده و هست
  • صادق IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    موافقم صد در صد بشرطی که کاسبان تحریم را خیالشان را راحت کند که منافع آن ها تامین خواهد شد. البته کاسبان تحریم همیشه وسط لحاف می خوابند .
  • شهروند IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    بله ، با سخنان دکتر پزشکیان در مورد مذاکره با آمریکا کاملا موافق هستیم
  • محمود IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    با نظر آقای پزشکیان مخالفم مگه جنگ ۱۲ روزه آمریکا با ما سر برنامه هسته ای بود رئیس جمهور ما چیزی از الفبای سیاست و ژئوپلتیک منطقه متوجه نیستند مملکت داری شخص با تجربه می طلبد
  • هادی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    53 4
    متأسفانه در این چهل سال عقلا بر مملکت حکمرانی نکردند و اگر هم در بودند طرد شدند. مملکت در سراشیبی سقوط قرار گرفته و حتی اگر دشمنان خارجی ایران رو نابود نکند بصورت خودکار اصولگراها و دشمنان داخلی ایران رو نابود خواهند کرد، فقط آمریکا و اسرائیل نقش تسریع کننده این نابودی را خواهند داشت
  • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    باید مذاکره نمود
  • ح.غدیریان IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    موافقم. در قالب بیان دیپلماسی
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    نرود میخ آهنین در سنگ مگر مذاکرهدنکرد چی شد دوباره همان خواهد شد هی التماس واظهار عجز این شده سیاست این دولت منفعل با جان ومال وزندگی مردم وکشور بازی می‌کند آنهم بخاطر گوش دادن به مشورت چند مشاور وکارشناسان معلوم الحال
  • vahidrk IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    خیر. نیازی به توضیح نیست که این ادبیات پیام ضعف و بی چارگی را به دشمن مخابره می کند و در نهایت مذاکرات را هم بی ارزش می کند. مگر اینکه سیاستی در کار باشد که از روی عمد بخواهند در این مقطع زمانی دشمن چنین فکری کند (که خیلی بعید است). مورد دیگه اینکه ایشون پشت سر هم دارن از رهبری مایه می گذارن و مخالفینشون رو توی رودربایستی با رهبر قرار می دن.
  • قاسم IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    حتما موافق هستم
  • ccc IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    صدرصد چون اگه همون ٤٦سال پيش اينقدر واقع بيني بود الان شايد ميشد گفت ايران يروزي ژاپن شود ژابن بعد از اون فاجعه ميتونس مث ما كينه وانتقامجويي رو پرورش بده و فقط ب همون فك كنه وإينده فرزندانشو مث ما نابود كنه ولي واقع بيني رو انتخاب كرد وبحاي نفرت وكينه راه تعامل وپيشرفت رو پيگيري كرد واگه اون فاجعه ضرر بدي بهشون زد اما واقع بينيشون آينده فرزندانشون رو نجات داد وشد ژاپني ك خيليا فقط توهمشو واس كشور آوردن غافل ازينكه واس ژاپن شدن غير از حرف بايد طرز تفكر هم واقع بينانه و درست و علمي باشه ب جاي كينه و نفرت و انتقام پوچ
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    11 34
    مگه پزشکیان هم در حدی است که کسی در موردش نَظر دهد؟
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    71 20
    ایشان در مورد لزوم مذاکره و خطر حمله مجدد در صورت بازسازی برنامه هسته ای بدون رسیدن به توافق حرف درستی زدند. ما قبل از بازسازی برنامه هسته ای باید با آمریکا به توافق برسیم و گرنه همه ی آن هزینه ها ممکن است دوباره آسیب ببیند. فقط مسئله این است که رئیس جمهور باید در مورد نحوه بیان چنین موضوعاتی سیاست و عقلانیت بیشتری به خرج دهند. فرق یک سیاستمدار با یک فرد عادی این است که باید حرفهایش به صورت یک سیگنال باشد و همیشه دشمن را در شک و تردید قرار دهد و محاسبات او را به هم بزند. تنها چیزی که لازم بود طرف مقابل بداند 'ترجیح' ما به مذاکره و رسیدن به توافق است اما ظاهرا سیگنالی که فرستاده شد این است که ایران بازسازی برنامه هسته ای را بی سروصدا تعلیق کرده چون از صدمات مجدد میترسد. خوب با چنین سیگنالی، طرف مقابل پیش خودش فکر می کند اگر این طور است اصلا چرا به توافق نیاز داریم؟ هم ضربه مان را زدیم هم ایران هسته ای را از ترس تعلیق کرده و ما هم می توانیم به خاطر برنامه ای که روی هواست تحریمها را همچنان روی سر ایران نگه داریم. لذا لازم است رئیس جمهور این صحبت را به نحوی اصلاح کند و سیگنال درست بفرستد.
  • المیرا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    مذاکره با آمریکا نشان بلوغ سیاسی و قدرت ایران است، این گذاره ها که دو کشور همیشه دشمن و بی اعتماد نسبت به هم هستند دیگر از واقعیت های جاری و تحولات اجتماعی دو کشور به دور است. بنابراین باید روابط دیپلماتیک از سر گرفته شود و یک نقشه راه محترمانه و به دور از بهشت و دوزخ انگاری در آینده آن باید ترسیم شود
  • سید اسمانی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    15 2
    ان مسعولی که معنی گرسنگی را نمی فهمد چطور به فکر مردم باشد
  • یونس IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    85 23
    بانام خدای بزرگ...بله موافق هستم....اگه مذاکره براساس احترام وعزت ومنافع ملت ایران باشد..
  • سیدحسن موسوی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    49 34
    سلام اصل بحث درسته اما نحوه بیان درمقام ریاست جمهوری ممکنه نشان ازضعف ایران باشد. ایشان صادقانه مطرح کردندولی درمقام دیپلماسی بایدادبیات بهتری استفاده می شد. من به ایشان وروش اداره اموراعتماددارم امابیان حقیقت ها نیازبه تعمق بیشتری درنحوه طرح مسئله بایدداشته باشند. ایشان بایدعادت‌کنندازروی نوشتارمباحث استراتژیک نظام رابیان نمایند. ممنون
  • حافظی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    91 23
    به نطر من دکتر درست می گوید صداقت بالا ترین هنر یک انسان است حتی اگر به صررش باشد
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    88 23
    موافق برای اینکه چیزی نداریم و حقیقت هم همین هست
  • محمدقلی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    33 7
    بله موافقم. مخالفان پزشکیان، گویی در ایران نیستند و فقط شعار توخالی میدند و مردم را بدبخت کرده اند. البته آنها هم واقعیت ها را می دانند اما تظاهر می کنند. پزشکیان بدون نطر رهبری کاری نمی کنند
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    مذاکره با کسی که نابودی تو رو می خواد فرقی با خود کشی ندارن
    • مریم IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      21 10
      دلیل اینکه آنها نابودی ما را میخواهند اینست که ما هم ۴۶ ساله در تلاش برای نابودی آمریکا و اسرائیل هستیم مفهومه ؟
  • آسمان IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    83 24
    صدرصد موافق هستیم.بهترین راه حل مذاکره است
  • سید علی موسوی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    6 22
    سلام علیکم. به مخالف مذاکره هستم. زمان خاتمی با سه کشور مذاکره شد. زمان روحانی با آمریکا هم مذاکره شد و کلی امتیاز دادیم. فخری زاده رو هم کشتن. چه دستاوردی برای ما داشت؟؟ چیزی جز دلار ۹۰ تومنی و جنگ چیز دیگری داشت؟ اون هم وسط مذاکرات؟ مشکلات ما با مذاکرات حل نمیشه. ایران کشور ثروتمندیه. مشکل ما از خیانت و بی عرضگی مسئولانمون بوده همیشه. فقط اهل شعار دادن. متأسفانه أهل ایمان و کار نیستن. اینه که مشکلات رو بوجود و لاینحل کرده. تنها راه نجات هم فقط حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند. اللهم عجل فرجه و سهل مخرجه به حق بی بی زینب کبری سلام الله علیها.
  • اسیر نادانی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    13 4
    سهراب(بخوانید ایران) در حال مرگ است و این نوشدارو (بخوانید مذاکره) پس از مرگ سهراب مانند آبی بر روی سنگ قبرش خواهد بود. بیچاره وطن.
  • جواد IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    19 7
    موافقم. باید مذاکره کرد. از کل مردم نظرخواهی کنید مطمئنا اکثریت مردم با مذاکره و تعامل با آمریکا موافق هستند تا با جنگ.
  • عدالت IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    18 6
    بله موافق هستیم ، چون مردم ، مسئولین و حاکمیت برای پیشرفت کشور نیاز به صلح ، آرامش وامنیت دارند . مردم ما در جنگ تحمیلی صدام متحمل خسارت های انسانی واقتصادی فراوانی شده وهزینه های زیادی داده اند چرا کشور ما با این همه نعمت خدادادی اعم از نیروی انسانی ومنابع طبیعی ، نفت ، معادن و ثروت دارای اقتصادی ورشکسته ایم . مادرامنیت وارتباط با جهان می توانیم درمدت ۱۰ سال حتی از امارات، قطر ، عربستان ، سنگاپور ، چین و برزیل عبور کنیم . آرامش وصلح زیر بنای توسعه هست . اصول گرایان رادیکال خصوصاً فرقه پایدارچی درموضوع فلسطین ، غزه ، لبنان وعراق حتی بیش از خواسته های خود آنها دخالت می کنند .منافع وامنیت ملت ما برتمام مشکلات اعراب وجهان اسلام اولویت دارد .
  • Hamed IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    44 60
    نه مخالفم !! چون من از راه همین تحرینها و حملات تیلیاردر شدم . قطعه نیروگاهی رو قاچاق میارم 100 برابر قیمت میدم وزارت نیرو . با سهمیه ی ارز دولتی سواحل دبی و سنگال ویلا خریدم . خون مردم رو در شیشه میکنم . ....
  • علی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    18 4
    صد در صد موافقم
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    89 17
    بله در هر زمان وشرایطی موافقم هر چند که 30 سال زودتر این کار را باید میکردند
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    84 19
    اگر این صحبتهای دکتر پزشکیان به معنی صلح و آرامش برای ایران و رفع تحریمها باشد با آن موافق هستم
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    88 16
    مشخصه سوال کردن نداره بیشتره مردم ایران مذاکره سالم میخوان سالم یعنی به هیچ وجه چوب نزارید لای چرخ مذاکره با امریکا و جون ما ایرانیارو به خطر نندازید ما مردم ایران خواهان صلح و دوستی و تعامل با همه کشورها هستیم و دوستیو به دشمنی ترجیج میدهیم با همه ادیان و مذاهب
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    51 13
    این سخنان تاییدی بر مثل معروف است که کمتر حف بزن و بیشتر تفکر کن می باشد.دوصد گفته جون نیم کردار نیست.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    81 22
    حتما باید مذاکره کرد رو در رو ، مستقیم ، بدون واسطه
  • rahim IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    5 30
    بنظرم باید با نظر اقا پیش بریم چون انصافا نقشه راه رو اقا خوب بلد هستش تا الانم هرچی پیش بینی کرده درسته بود خواهشااا اقای پزشکیان بدون هماهنگی اقا اب هم نخور به والله هیچکس اندازه اقا خیر شمارو نمیخاد
  • عبدالحسین IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    78 25
    بدون کنار آمدن با آمریکا وکدخدای جهان هیچ راه نجاتی نیست مملکت وکل اقتصاد به ورطه نابودی کشیده می‌شود تا الان هم تجربه اینرا ثابت کرده است البته کر وکور نباشید
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    54 22
    بله
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    74 15
    40 و ااندی سال مذاکره نکردیم حل شد ؟
  • ناشناس IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    11 3
    موافق مذاکره هستم، 45 سال مرگ بر این و آن گفتیم نتیجه اش چه شد؟ ترور شخصیت های علمی و نظامی، تحریم هایی که کمر اقتصاد و صنعت را سکست و فشارش به دوش جامعه ضعیف کشور گذاشته شد. پرواز شدن دلالان از قبل تحریم ها و....
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    62 20
    بله موافقم
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    11 2
    روسهای کثافت وتندروهای مزدور روسی درایران اجازه نمیدهند این کشور سروسامان بگیرد.نمیدانم چرا نیروهای امنیتی ورود نمیکنند واین جاسوسان مزدور رابه اشد مجازات نمیرسانند.
  • مرتضی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    81 17
    موافقم، برای اولین باره که که یک مقام سیاسی بلند پایه مسائل روز رو بدون لاپوشانی مطرح میکنه نفس این صداقت خودش یک قدم به جلو است حالا اینکه اجرایی بشه یا نه بحث دیگری ست
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
      4 9
      شاید آقای پزشکیان خودشان هم خبر نداشته باشند اما این سخنان بیشتر به ضعف نزدیکه تا صداقت
  • مصطفا دلارام IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    10 3
    با اجازه! این کاملا واضح و مبرهن است که باید حتما با آمریکا و سپس با اسرائیل وارد مذاکره‌ی همه‌جانبه شویم. صلح و رابطه نشان از بلوغ دارد.
  • حامد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    11 4
    کاملا موافقم با پزشکیان به نظرم پزشکیان بیشتر از سایر افراد حکومتی اطرافش میدونه اوضاع خرابه پزشکیان شعارهای پوچ و بی معنی افرادی مثل جلیلی و نمیگه
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    68 19
    با پزشکیان محشور شوید.
    • منصور IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
      9 4
      یک لحظه نباید درنک کرد هر چیزی سرجاش موافقم صد درصد
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    5 6
    مذاکره خوب هست ولی این آدم وافرادش آدم مذاکره نیستند اینها بدنبال فروش ایران هستند ،دلیل کار سخنگوی دولت فروکاستن خطرات پیمان آذربایجان و ارمنستان به مقدار متراژ مرز ما در شمال
  • قاسم IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    4 8
    مگر امریکا به تعهدات خود مربوط به آزادی گروگان‌های آمریکایی ، برجام و نیز مذاکرات غیرمستقیم که در حین مذاکره به ایران حمله کرد ، عمل نموده!!!؟؟؟ آقای پزشکیان فقط یک مورد از وفای به عهد آمریکایی‌ها را بازگو کنند بعد نظر سنجی کنید
  • حمید ملااحمدی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    9 3
    با آمریکا باید رابطه خوبی داشته باشیم تا برخی مشکلات کشور و حل کرد
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    65 20
    حتما صد درصد.چون چاره ای نیست.ولی خیلی مراقب دریوزگی و فریبکاری شون باشه.خدا جناب پزشکیان و تیم مذاکره کنندگان رو از سر دشمنان داخلی و خارجی حفظ نماید...
  • علی رسولی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    76 22
    موافق هستم تاکی باید مملکت آرایش جنگی داشته باشد هر وزاکره ای مفهوش این نیست که تسلیم شویم .حرفههیمان را با قدرت میزنیم استدلال میکنیم اگر طرف پذیرفت که بهتر اگر نپذیرفت چیزی ازدست نداده ایم
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    8 4
    دکتر پزشکیان و همه ی بخردان و اندیشمندان و میهن و ملت دوستان درست می‌گویند وبا ایشان موافقم اگر مفت خواران غارتگر و وطن فروش مثل دیگرانی که کوشیدند هر روز با نام مقدس اسلام الم شنگه برپا نکنند و از رده خارجش نکنند
  • محسن بیطرف IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    8 6
    خیلی موافقم چون با هوچیگری بلف توخالی وشعار های هنجارشکن تو دنیای الان نمیشه کاری از پیش برد جز خرابکاری بیشترنتیجه ای ندارد مملکت اگر فانون داشت امثال شریعتمداری وثابتی و رسایی و......تریبون داشته باشند هرگز اوضاح بهتر نخواهد شد انگار نه واثعا کمر به نابودی ایران بستند ما از لحاظ نظامی هرگز توان ایستادگی مثابل امریکا اروپا وهمه دنیا را نخواهیم داشت برخی تندروها فقط هزیان میگویند وهزینه میتراشند وهیچ ارگانی هم دخالت نمیکند
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    1 8
    مذاکره ای در کار نیست همش بازیه
  • تاریخ IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    11 5
    بله موافق هستم. آزموده را آزمودن خطاست. همه در اطراف ما و کل دنیا با آمریکا روابط حسنه دارند. خیلی احمقانه است که کور باشیم و نبینیم.
  • فقط ارام باش IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    4 11
    چه مذاکره ای ؟؟؟ بعد از شهادت ۱۱۰۰ نفر ؟؟؟ کلی خسارت ؟؟ اقا ::: سنگین و رنگین بشین نون ماست را بخور بیشتر شرف داره ****از زمانیکه سپهبد قرنی را در ۴۶ سال پیش زدند تا امروز که ۵۰ سپهبد و سرلشکر را زدند چه کردید؟؟؟ گویی در نقطه قبل از صفر گیر کردیم
  • محسن IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    9 4
    بله موافقم رای دادیم برای همین
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    8 5
    موافقم بابا پدر ما در اومد همش جنگ ونفرت و بدبختی بسه
  • اردلان IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    9 1
    چون ریس جمهور با اذن رهبری انجام وطیفه میکند ما هم مطیع ایشان هستیم نطر قوای سه گانه ورهبر بزرگوار برای ما حجت است
  • علی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    4 7
    این سخنان ذلت است و مایه شرم
  • Abolfazl IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    11 4
    چهل و اندی سال دشمن تراشی کردن شما با این مملکت کاری کرده که مردم ما هر روز دارن بیچاره تر و ناامیدتر از روز قبل میشن. الان که دیگه حقوق طبیعی خودشون مثل آب و برق و گاز هم ازشون گرفته شده (به علت نبود سرمایه خارجی مثلا) در حالی که آقایون بعد از جنگ میگفتن حالا دیگه وقتشه کشور رو پیشرفت بدیم. میگن کشور باید پیشرفت کنه؟ با کدوم منابع با کدوم امید؟
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    10 4
    تنها راه برون رفت از بحران برقراری رابطه مناسب با امریکاست البته اگر تندروها وروسوفیلها اجازه بدهند
  • ناشناس IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    11 4
    کاملابانظرآقای پزشکیان موافقم
  • محمد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    6 5
    مذاكره مستقيم لازم است مشروط بر اينكه مذاكره مستقيماً با ترامپ نباشد چون ترامپ در مذاكره رفتار موًدب با نمايندگان ايران نخواهد داشت و رفتار او توهين اميز خواهد بود.در صورتيكه نمايندگان ايران و امريكا به توافق مكتوب رسيدند،ميتوان ديدار مستقيم با ترامپ برقرار نمود.
  • نه IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۱
    5 13
    مخالفم چون هنوز عواقب برجام قبلی تموم نشده دوست ندارم این حضرات برن یه دسته گل دیگه آب بدن
  • ناشناس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 10
    خیر موافق نیست آمریکا یک کشور دروغگو متجاوز هست و پای هیچ قراردادی که امضا کرده نمیایستد
  • اسماعیل IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    6 11
    نه به هیچ عنوان تسلیم آمریکا نمیشم
  • وطن IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 15
    ما باخود پزشکیان هم مخالفیم خواهان استیضاح این هستیم تابدسه مذاکره
  • نیما IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 16
    پزشکیان هیچ از سیاست نمیدونه به شهید رئیسی میگفتند بی سواد کار خدا حالا معلوم شد کی بی سواده صد تا دولت بیاد به گرد پای رئیسی نمیرسه
  • علی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    6 7
    مخالف صحبت های مخاطره آمیز پزشکیان هستم.
  • مهدی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 10
    مذاکره با آمریکا جز جنگ و سرنگونی پزشکیان چیز دیگری ندارد با قدرت نظامی جواب بدهید و قوی شوید نه ب مذاکره بزدلان
  • محمد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 9
    نه با مذاکره موافق نیستم.
  • محمد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 9
    یادتون نره ما وسط مذاکره بودیم که مارو زدن وبه ما حمله کردن.یادمه همین آقای پزشکیان میگفت اگه مذاکره نکنیم جنگ میشه اما دیدید مذاکره هم کردیم وسط مذاکره ماروزدن اونم به نامردی. انسان عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه
  • ناشناس IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 9
    مذاکره با شیطان ،مگر در حال مذاکره نبودیم ،چه شد،انشاالله که با پزشکیان در اون دنیا محشور بشین
  • ناشناس IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    9 5
    ژاپن با ندامن کاریش طعم تلخ بمب اتم را جشید و تسلیم شد.الان با عقلانیت آمریکا را پشت سر گذاشته. ما جرا از گذشته دیگران تجربه نگیریم.
  • ناشناس IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 10
    مذاکره با آمریکا چه نفعی برای کشور و مردم داشته ؟مگه وسط مذاکره به ما حمله نشده ؟از این به بعد هم مذاکره در مورد انرژی هسته ای فایده ای نداره چون ایران و آمریکا ریشه ای با هم مشکل دارن .خیلی جالبه یه کشور اومده به کشور ما حمله نظامی کرده رئیس جمهورش هم هر روز داره در کمال بی ادبی توهین می‌کنه بعد ما میگیم ما ناراحت نیستیم که شما حمله نظامی کردی خواهش میکنم بیا با هم دوباره حرف بزنیم .به قول دوست عزیزمون مذاکره خوبه ولی نه الان ۲۰ سال پیش
  • ناشناس IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 5
    من با دپلماسی ومذاکره دو سر سود موافقم ولی شرطهایی که اینها گذاشتن یعنی تسلیم شدن وخلع سلاح کشور منتحیخواهد شد خواهشا در باره برد موشکها چانه زنی نکنیید چون طرف قابل اعتماد نیست وخواهشا کسانی برای مذاکره بفرستیدکه سیاست مدار،وسخنور،باشند چون واقعا در شرایط حساسی کشور به سر میبرد راه حل زیاده که بتوانیم بااقتدار سر میز بشینیم ولی میدانم بی فایدهاست اگربگویم وباجنگ هم به جایی نمیرسیم فکر کنییدراهای،زیادی،است کهبدون ایتکه چیزی،بدهیم وجنگی رخ دهد
  • ناشناس IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    15 9
    آنها آمدند و زدند و رفتند حالا فقط در مذاکره می شود پرسید ای یابو برای چه زدی؟ اما اینکه بنشینی و بگویی من قهرم و مذاکره نمی کنم که نشد راه حل!؟! اما خواهشا این دفعه بند اضافه( ماشه ) توش نباشه.
  • ابی IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    5 9
    مذاکره تله است وسط مذاکره باید بهشون حمله کرد تابفهمندکارشون معنیش چی بوده
  • محسن IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    5 8
    آخه من نمی‌دونم چه منطقیه.یکی اومده زده توی گوشت ,بعد اومده میگه حالا باید حرف بزنیم.باید حرف زد؟جواب مشخصه....
  • من IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    11 1
    حرف بزنیم بهتر است ولی نه اینجوری که آقای پزشکیان حرف میزنند.هنر مذاکره و گفتمان را به اهلش بسپاریم چون سیاست چیز شوخیبرداری نیست که مثل دورههمیه خانوادگی با آن برخورد کنیم.جنس حرف زدن آقای پزشکیان از جنس وادادگی و گل به خودی است و هیچ سودی که ندارد هیچ بلکه مخاطراتی هم برای کشور درست میکند و هر چه عزیزان مدافع وطن و نیروهای مسلح کشور رشتهاند پنبه میکند.این نوع حرف زدن خطرناک است خطرناک و انسجام را داغان میکند و در مذاکره دستمان را خالی.مردم ایران شجاعتشان بیشتر از آقای پزشکیان است.ایشان نیات پاکی دارند ولی اصول سخنوری و آداب سیاست را که لازمه مردان سیاست است بلد نیستند و متأسفانه استعدادی هم در یادگیری ندارند.
  • احمد IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 5
    پاسخ صحیح به سوال شما بدون شناخت ماهیت آمریکا وغرب واینکه بدنبال چه هستندوایران راچگونه می خواهندغیرممکن است؟جواب به این قسمت این است آمریکاقطعادشمن ایران مستقل وپیشرفته دراین منطقه بوده واینچنین ایرانی رابه هیچ عنوان نمی پذیرد. مذاکره ذاتاچیزبدی نیست ولی برآوردن خواست ومطلوب ایرانی هاازطریق فقط مذاکره باتوجه به نیت آمریکاغیرممکن است همانطورکه تجربه ۲۰ساله آن کاملااین رانشان داده حالابایدپرسیدصحبت های آقای رئیس جمهوری به این شکل به نفع کشوراست پاسخ قطعاخیراست زیراسیگنال ضعف به دشمن وتشویق اوبرتحریم بیشتروحمله نظامی به ایران است وحتماانهاشدت عمل بیشتری برای تسلیم ایران نشان خواهنددادبااین حرف ها.
  • منصور IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 5
    موافقم گفتگو همیشه بهترین راهکار است جنگ جز ویرانی وبدبختی هیچ چیزی ندارد هر چند همین حالا هم بدبختیم
  • ناشناس IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    5 7
    خیر موافق مذاکره با آمریکا نیستیم .چون هرکشوری با آمریکا به توافق رسید ویران شد .مگر ایران تا بحال چندین بار مذاکره نکرده نتیجه شد بمگباران هسته ای ایران؟ کی میخواهید عبرت بگیرید ؟بجای مذاکره بمب هسته ای وپالس الکترو مغناطیسی بسازید ؟
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    5 7
    به نام ویاد خدا با سلام شما فرض بر این بگیرید که دشمنی که ۳۰ سردار و۱۱۰۰نفر از دانشمندان و مردم عزیز ایران به شهادت رسونده سایت هسته‌ای را زده مثلا سردار باقری و حاجی زاده شهید کرده چطور میشه با اینها مذاکره کرد بایستی ببینیم دشمن چه چیزی را دنبال میکنه دشمن با تک تک ملت ایران خصومت داره وکمتر از بین بردن ما هم راضی نمیشه واگه صحبت مذاکره باشد نشان دهنده بی عرضه بودن و بی غیرت بودن نشون میده بدون حاجی زاده و باقری مذاکره ممنون اعلام می‌کنم با تشکر داريوش
  • احمد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    9 4
    صد درصد موافقم
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 9
    مخالفم هزار درصد ،مخالفم با همه وجود شما چی می خواهید به آمریکا بدهید؟ هسته ای رو که زده حتما نظام را می خواهید بره بعد آمریکایی ها و صهیونیست ها بیایند ایران خلع سلاح کنند بعد هواپیمای جنگی بفرستند تمام زیر ساخت ها رو بزنند، دانشگاه ها و مراکز علمی رو بزنند و مثل افغانستان و یمن و سوریه کنند کشور رو بعد هم تجزیه کنند گور پدر آمریکا یک مقدار از یمنی ها یاد بگیرید هشت سال با آمریکا ی کثافت و انگلیس خبیث و صهیونیست های بی ناموس و گاوهای شیرده منطقه جنگید آخرش هم پیروز شدند در جنگ غزه هم آمریکای کثافت و انگلیس خبیث به اسم حفاظت از آبراه دریای سرخ به کمک صهیونیست ها آمدند بعد شکست خوردند و ناوهاشون خارج کردند این افساد طلب ها یک مقدار شجاعت از یمنی ها قرض کنند بد نیست
  • فدائی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 8
    مخالفم حق ما داشتن غنی سازی اورانیوم هست چرا اینقدر بعضی ها بدون در نظر گرفتن عواقب بعدی حذف غنی سازی نظر میدن ما اگر تلفات دادیم ولی پیروز شدیم باید دمشون رو از منطقه بچینیم .
  • ناشناس IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 7
    خواهشا خودتونو به کوچه علی چپ نزنید . امریکا درصورتی دست از سر ایران برمیداره که ایران تجزیه بکنه و با کشورای غربی مث کفتار بخوابن رو معادن و نفت و گاز و .... دقیقا مث الان لیبی یا عراق یا سوریه
  • ایرانی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 7
    شما واقعا"بیطرفانه!!!همه نظرات مخاطبین رادرج میکنید!!!!چراهمه نظرات موافق رادرج میکنید؟ خودرورنامه های اصلاح طلب نظرسنجی کرده وگفته،بیش از۷۰درصد مخالف چنین سخنان رئیس جمهورهستند.
  • یوسفی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    7 1
    رییس جمهور تصمیم گیرنده نیست وتا تندروها در سر قدرت هستند پزشکیان هیچ کاری نمیتواند بکند چه مذاکره شود وچه نشود
  • علی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    5 3
    با شعار دادن کار درست نمی‌شود مخالفم
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 0
    نه نظر ما برای حاکمیت اهمیتی داره نه نظر حاکمیت برای دنیا! خیلی دیر شده. الان التماس هم بکنید مذاکره نمی کنن. وقتی می تونن به راحتی بزنن و سرتاسر ایرانو با خیال راحت طی کنن مذاکره چرا؟ امتیاز دادن چرا؟ مملکتو نابود کردید رفت. یک عمر شعار دادید. نتیجش هم دیدیم. درسته با موشکا زدید. ولی نابودی جای دیگه جلوی نابودی ما رو نمی گیره. یک عمر شعار مرگ بر همه دنیا دادید نه آبادی ایران. موشکاتون هم فقط مرگ برای دیگران میاره ولی باعث آبادی ما نمیشه. در نهایت اونی که زورش بیشتره زور میگه. و مشخصه زور کی بیشتره. شماها زورتون فقط به مردم بیچاره ایران رسیده
  • جواد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 5
    مگه تا حالا چندین بار مذاکره نکردن ؟؟ توی دولت خاتمی ، احمدی نژاد ، روحانی و الانم پژشکیان . چه نصیب مردم شد غیر از تحریم بیشتر ؟ اونکه با هسته ایی راضی نیست ، میگه هسته ایی نابود کن ، بعد موشکات هم بده ما و آخرش مث لیبی حمله میکنن
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    2 6
    هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد . الآن زیر سایه بمباران و تهدید بمباران مجدد ، اصلا زمان سخن گفتن از مذاکره با آمریکا نیست .
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    7 5
    سلام.کاملا موافقم.شما با ارتشی مواجه هستین که بودجه نظامی سالیانه اش حدود 900میلیارد دلاره.بنابراین عقل و منطق حکم میکنه که در این مقطع زمانی حساس با دیپلماسی و مذاکره بتوانیم مشکلات خودمان رو با دنیا حل کنیم . تا کی میخواهیم به روسیه و چین باج بدیم.؟بخدا قسم پیامبر هم اگه بود با دشمنانش مذاکره میکرد.و مهمترین نکته اینه که مردم دیگه خواهان جنگ و جدل نیستن.مردم میخوان زندگی کنن.
  • سید محمد دادوند IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    6 5
    بطور خلاصه بگویم موافق هستم چون در جنگ هردو طرف بازنده اند یکی کمتر می‌بازد و یکی بیشتر و در این جنگ ما بیشتر خواهیم باخت .... خیلی بیشتر....
  • احمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    9 0
    خدا وکیلی چی مونده برامون جمع کنید بابا ملت اسیر این کاغذ بازی نکنید خسته شدیم ب ولا
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 8
    در مورد مخالف ویا مواق قدرت تحلیل را ندارم،چیزی که درک می‌کنم این‌است آنها می گویند با ما باش وقتی به شما می گویم برای اکراین پهپاد بفرست تا در مقابل روسیه عمل کند باید انجام بدهی، وقتی به شما می گویم دست از مظلوم بکش ودر کنار ظالم بایست باید بکنی، وگرنه تمام این بهانه‌ گیری ها بی خود است اگر اين کار را بکنی شاید به تو مجوز داشتن سلاح هسته‌ای را هم بدهند
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    10 3
    آقای دیگه دیره آب نداریم برق نداری ارزاق نداریم میخای مذاکره کنید دیر آمدی خیلی دیرره
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 0
    دیگه باور نمیکنم هر چی میگن بمونیدو ببینید ک از کره شمالی بدتر خواهیم شد
  • شهسوار IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 7
    این مردم بازهم نفهمیدن که با مذاکره چیزی حل نمیشه هنوز هم نفهمید امریکا با ما مذاکره نمی کنه امریکا از ما میخواد تسلیم بشیم اینکه مذاکره نیست امریکا تو دنیا فقط با دوتا کشور مذاکره میکنه روسیه و چین چون قدرت دارن ..به جز این دو امریکا به تمام کشورها فقط دستور میده از ایران هم همینطور مگر ندیدید بیجار را پاره کرد مگر ندیدید وسط مذاکره حمله کرد هزار نفر هم وطن مارا کشت ...مسله ایران با آمریکا بحث هسته ای یا فلان چیز نیست امریکا یک کلام هدفش اینه که ایران را مثل کشورهای عربی و منطقه تجزیه کنه وتبدیلش کنه به چندتا کشور که هروقت اسراییل یا غرب خوستن بیان بهش حمله کنن منابع شو ببرن مثل لیبی مثل سوریه مثل فلسطین ..واقعا ادم هنگ میکنه که یک عده ساسون به سنگ هم میخوره عبرت نمیگیرن هزار سال هم مذاکره کنید امریکا تحریم های ایران را برنخواهد داشت ...صدبار توافق کنید پاره خواهد کرد تا زمانیکه کاملا بر مردم ایران مسلط بشه تا زمانیکه ایران را برای اسراییل جولان گاه بمب ها و موشکها کنه ..تنها راه نجات ایران وایرانی قدرت نظامی و تقویت اقتصاد در درون هستش ..مذاکره فقط برای رای اوردن اصلاحات طراحی شده
  • لیلا IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    6 2
    آمریکا هیچ نمی‌تواند بکند اگر خودمان خودمان را از بین نبریم چون همیشه مور از درون درخت میخورد
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 1
    تا مذاکرات با آمریکا به نتیجه نرسد مردم هرروز بدبخت و خانواده هاازهمپشیدهونا امیدی بر کشور سایه اندازی می نماید مانتوان استفاده از منابع زیرزمینی داریم و نه توان جذب توریست بااین اوضاع احوال هیچ خارجی حاظر نیست به ایران مسافرت نماید بایستی مذاکرات هرچه زودتر انجام گردد ما ازپوتین قدرت بیشتری نداریم ایشون برای منافعکشورشبا آمریکا درحال مذاکره این
  • فیروز سلامت IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    2 7
    بسمه تعالی به نظر من مذاکره با آمریکا اشتباهه چون در طول تاریخ به ما ثابت شده که آمریکا می خواهد کشور عزیزمان ایران اسلامی را برده و نوکر خود قرار دهد لذا ما استقلال خود را به هیچ قیمتی نمی فروشیم بایستی مقاومت ادامه یابد آرزوی طول عمر بابرکت به رهبری عزیزمان ایران اسلامی خدا قوت
  • حبیب‌ازتهران IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 3
    بله‌بانظرریس‌جمهور‌کاملا‌موافق‌هستم ارامش‌خوب‌ولی‌ایران‌کسی‌ارامش‌نداره‌همه‌نگران‌فرداهستیم
  • فلاکت IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    7 0
    ایشون گفت من هیچ اختیاری ازخودم ندارم این حرفها هم بیشتر چسب روی زخم تا درمان یه چیزی گفته که گفته باشه جدی نگیرید
  • کمیل IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    2 7
    به نظر من مزاکره خوب است ولی نه زیر سلطه بودن ونه نوکری کردن
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 7
    مذاکره نه چون که بهانه است ، مگر در مذاکره نبودیم اومدند زدند، وقت خودتونه تلف نکنید
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    7 3
    کاملا موافقم. در این روزگار جنگ به شکل های دیگر انجام می شود. جنگ، جنگ تکنولوژی، آب و قدرته...الان دیگه کسی با بمب اتم و ...با قدرتهای دیگه نمی جنگه
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 6
    آمریکا مذاکره را بهانه کرده تا ایران را مستاصل و وقت کشی کنه، جز فریب هیچ فایده ای ندارد، مگر در حین مذاکره نبودیم حمله کردند
  • حسین عباسی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 3
    موافقم. چاره ای نداریم. زیر ذره بین هستیم آنهم ناجوانمردانه، دنیا برعلیه ماست. هر چیزی زمانی دارد اگر زمانی پاکستان هسته ای شد ما هم شده بودیم بله میشد. الان آلمان ژاپن هم نمی توانند !!!!
  • اسیائی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 9
    مگه مذاکره نکردن مگه ترامپ از برجام خارج نشد مگه با مذاکره کردن به ایران حمله نکردن. مذاکره یعنی یه چیزی بدی یه چیزی بگیری تا حالا چی گرفتیم امریکا همه چی ایرانو میخواد هسته ای موشکی و خیلی چیزای دیگه بعد اینا که داده شد کی میتونه تضمین بده امریکا دوباره حمله نکنه
  • اسیائی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    2 6
    چرا نظر مخالفا رو نذاشتین
  • رویا توکلی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    10 3
    من هم کاملا موافق اقای ریس جمهور هستم
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    11 1
    مذاکرات در هرصورت باید انجام بشه اگر اگر طرف مقابل بازی کرد باید باهش بازی کرد اما اگر حاضر به پذیرش حقوق ما شد آنوقت باهش توافق کرد
  • فرهاد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    9 0
    آخه کی به نظر مردم اهمیت میده اگر اهمیت میدادن از اول باید عواقب کار را شفاف بیان میکردن و از مردم نظرسنجی میکردن قبل از جنگ باید مذاکره میشد الان دیگه مذاکره کردن ننگ داره، وقتی همه کشورها و سازمان ملل با دشمنان ما هم پیمان شدن وقتی توان بالای نظامی اطلاعاتی دارن وقتی زبون نفهم و بی تعهد هستن باید با سیاست طوری باهاش کنار میامدن که کار به اینجا نرسه که هم بزنه نابود بکنه و سرانجام خواسته دشمن رو بپذیریم این دیگه چجور مذاکره ایست؟/
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    9 6
    بله موافقم چون با جنگ مملکتم آرامشم از دست میره حالا چی میشه شعار ندیم فوش ندیم با سیاست رفتار کنیم
  • علی سالاری IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 8
    موافق نیستم حرف زدن با این ادبیات که نماد درماندگی هست دشمن را جری تر می‌کند بعلاوه زیبنده رئیس شعار نیست
  • مرتضی خاکپور IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    1 6
    گفتگو با آمریکا اشکالی ندارد، ولی بده بستان، ضرر است. تو سرمایه هایت را می دهی، اما آمریکا هیچ چیز به تو نمی دهد. ما در برجام، به طور رسمی و علنی، حتی نقشه تاسیسات هسته‌ای را دادیم به آمریکایی ها، برنامه آینده هسته ای کشور را دادیم. همه تعهدات را اجرا کردیم. چه شد؟ نه تنها به تعهدات خود عمل نکرد، امروز مدعی است، ما باید جریمه بدهیم چون به تعهدی عمل نکرده ایم. با این روش، هرچه داریم را می دهیم، جریمه هم می دهیم، فشاربرما بیشتر هم می شود هیچ چیزی هم بدست نمی آوریم. باید با تلاش در سطح ملی، خودمان، کشور را بسازیم. امید داشتن به دشمن، اشتباه است. نباید اجازه داد، جریان های سیاسی، مردم را از تلاش برای حل مشکلات بترسانند.
  • کیارش IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 2
    اگه رهبرگفته باشه بایدمذاکره کنه فکرکنم انتخاب دیگه ای نیست
  • ملکی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    2 8
    صد در صد مخالفیم
  • خلیل . ایرانی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    10 3
    قطعا باید رابطه داشته باشیم . این کاری بود که سالها قبل باید انجام می‌شد. نمیدونم چرا مسئولین ما هراس دارند از مذاکره با آمریکا. گفتگو شاید طول بکشه ولی بلاخره نتیجه میده ، یا همه کشورها رابطه داشته باشیم . چرا همیشه برای خودمان دشمن درست میکنیم. رابطه بر اساس احترام متقابل به حق وحقوق طرفین همیشه خوب وبه نفع امنیت و رفاه جامعه خواهد بود
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    11 5
    46 سال ملت میگن باید با خود کدخدا حرف بزنیم ولی مسئولینی که براشون صرفه نداشت . شرایط خاص و بهتر خودشون به شرایط مساعد مملکت ترجیح میدن و الان هم دیگه فایده نداره چون اعتما به مسئولین صفر شده
  • بنده خدا IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    11 5
    آخر هر دعوایی، آشتی است. حالا ما که طرف ضعیف تر هستیم یا قبل از ورشکستگی کامل یا بعد از آن تن خواهیم داد. با هارت و پورت تندرو ها هم چیزی عوض نخواهد شد.
  • یاور علی رضالو IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    2 10
    تازمانی که دشمن سهیونیستی آمریکا اروپا اسرار به دشمنی دارن مذاکره بیجا غلط است دشمن دوست ندار سر به تن ما نباشد اشتباه است مذاکره
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 10
    اگه مذاکره کار ساز بود که اینا حمله نمیکردن هر دفعه ی بهانه پیدا میکنن که بزنن تو سر ایران پزشکیان اگه کارش درست بود که این وضع آب و برق ما نبود روحت شاد رییس‌جمهور
  • علی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 9
    اولا:باوجود1100شهید درجنگ 12روزه ، باوجودحمله به ایران آن هم درحین مذاکرات ، به معنی واقعی مذاکره با همچین قاتل وبدعهدی بی غیرتی وپایمال کردن خون شده‌است ثانیا: شرط اصلی مذاکره اعتمادوصداقته ، آیاآمریکااین دوشرط رادارد؟ ثالثا: رهبری بخاطر عدم اعتماد وعده صداقت آمریکا از همان ابتدا مخالف بود ، اما متاسفانه آقای رییس جمهور میگه بانظررهبری انجام شده واین یک دروغ شاخ داره
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    11 2
    بله موافقم. ۲۰ سال تحریم بودیم آخر با چند بمب همش رفت تو هوا. لطفا واقع گرا باشید. تسلیم نشویم اما کار درست انجام بدیم
  • MORY IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    2 11
    امریکا سردار سلیمانی عزیز رو کشت.میز مزاکره تبدیل به جنگ شد .فریب کلک هر دقیقه زر مفت میزنه باج میخاد الانم به نوکری ما مثل امارات هم رضایت نمیده میخاد مثل سوریه مفلوک باشیم.برای چی میرین کربلا پس امام حسین به ما یاد نداده اینجور باشیم.سربلندی و پیروزی اسلامرو میخاست زیر بار ظلم نه برای خودمان و نه دیگران برویم.خاهشا از قدرتهای پوشالی نترسید هیچ کس بر اراده خدا پیروز نخاهد شد.خاست خدا این که بندگان خوبش رو یاری کنه اگر به خدا عمیقا ایمان دارید
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    10 2
    ۴۰سال پیش باید مذاکره می شد ولی مذاکره همیشه خوب است همان سالها نیز خیلی‌ها گفتند ولی کوروش شنوا
  • علیزاده IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 3
    بلی موافقیم چون تنها راحل همینه مسیر دیگر نابودی حکومت وفقر شدید مردم در نتیجه .....
  • سید محمد دادوند IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    8 2
    بطور خلاصه بگویم با نظر ریس جمهور موافق هستم... در جنگ هردو طرف بازنده هستند یک طرف بیشتر و یک طرف کمتر و ما بیشتر خواهیم باخت ...
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 9
    چرا این قدر از ضعف صحبت میکنید چرا به راحتی این طور صحبت می کنید که دوباره میاد میزنه یعنی چه محکم موضع بگیرید و به دشمن هم هشدار بدهید اگه اون لیست ترور میدهد شما هم لیست بدهید و پای کارشان به ایستید
  • عیسی حسن پناه IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 9
    سلام درعرضه بین الملی ازتک تک صحبت های رئیس جمهور ایران آنالیز میشه اینجا دیگر حرف از صداقت نیست اینجا باید یه رئیس جمهور باحرفهای پرقدرت باید از سر زمین خود دفاع کند ته از روی کم میلی ویا چراغ سبز نشان دادن به آمریکا واسرائیل ما صعیف هستیم برخورد کند آقای پزشکیان شما منادی استوار یه مملکتی 90 میلیونی در مقابل زور گویان و یادی خواهی آمریکا از ملت ایران هستید اما در عمل این رو نشان نداده اید وهمیشه در موضع ضعف کشوررو در منجلابی که خود واطرافیان خود بوجود آورده اید نگاهداشته اید ودر هر زمان از مقام معظم ولایت خرج حرفه‌ای بیعوده خود میکنید حضرت امام بارها فرموده اند مذاکره با آمریکا بنده خوش بین نیستم فایده ای ندارد شما واطرافیان باز هم مسئله مذاکره رو عنوان میکنید شماها پالیس ضعف مذاکره به عیادی ایران رو عنوان میکنید بس است دست از لجاجت بازی سرکوبگری خطی بردارید وببینیدایران اسلامی از خون چندین هزار به ثمره نشسته است وهمه آنها از بیسواد وسواددار مملکت بودند که شما آنهارو قبول دارید یانه؟ اینها همگی ولایتمداران دوران دفاع مقدس پیشگامان ولایت امر واقعی بودنند وجنگ کردند وشهید شدند...
  • شریف IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 2
    سلام.....اگر برای سفره مردم تاثیر دارد انجام بشه و لی همیشه از اسرائیل و آمریکا باید ترسید چون شیطان را هم گول می زنند
  • شریف IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    4 2
    سلام.....اگر برای سفره مردم تاثیر دارد انجام بشه و لی همیشه از اسرائیل و آمریکا باید ترسید چون شیطان را هم گول می زنند
  • افشین IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    1 13
    کلأ مذاکره با دشمن اگرازموضع برترو قدرت باشد درست و منطقی است ولی اگر از موضع ضعف و ترس باشد نادرست و اشتباه است.ریس جمهور منطقی و معقول وصاف وساده صحبت می کنند که این مناسب مذاکره با دشمن نیست
  • حسن مجیدی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    12 1
    اگه راهی جز مذاکره بود تو این ۴۷ سال این همهبدبختی نمی‌کشیدم اینا چون بدبختی شو ملت میکشن اینه که مذاکره یا نمیکنند یااگه بکنند به نتیجه نمی‌رسند چون اصلا نمیخاد به نتیجه برسند چون تاوانش مردم می ن ولی اگه خودشوندرخطر باشن هر جامی رو توهوا مینوشند
  • سیدعلی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    7 2
    بسمه تعالی باسلام مثال هرچیزبجای خویش نیکوست لازم است مدنظرقرار بگیرد مذاکره بجای خودش جنگ بجای خودش وقتی مذاکره جواب می‌دهد چرا جنگ بعضی‌ها ازکشت وکشتار خوششان می‌آید می‌خواهند جنگ باشد خلاصه مذاکره می‌تواند راهگشا باشد ان‌شاالله
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    12 1
    اساسا حل مشکل با گفتگو و مذاکره قابل انجام است بنابراین با تزهایی همچون «مذاکره نمی کنیم و جنگ هم نمی شود» همه دیدند و دیدیم که خلاف آن رخ داد
  • قربان IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    9 0
    بخشی از حاکمیت که حرف دل مردم رو می زنه برای فریب افکار عمومی و جذب انهاست ولی انچه در واقعیت در جریانه همان خواست حاکمیته
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    5 14
    100در صد مخالفم و این اشکارا پالس منفی به دشمن دادن است وجز تسلیم چه معنایی دارد هر سخن جایی و هر نقطه مکانی دار همین سخنان شد مایه اصلی اراجیف اخیر نتانیاهو
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    12 6
    خیلی موافق هستم
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    12 4
    چاره کار رفراندوم است
  • ایران سرافراز IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    7 17
    یا خدااااااااا این همه رباط رو چطوری ساخته صهیونیست روبه زوال؟همه جوابهایی که موافق مذاکره هستن رباط هستن حالا شاید دوتا بچه هم ندونه وهمپا بشن واسه فهمیدن پیام بدید ببینید جواب میدن، من خودم واسه ۸ تا ازاین موافقا پیام فرستادم هیچکدوم جواب ندادن، وقتی خودترامپ توی بوق وکرنا میکرد که بامذاکره سرشونو گرم کردیم وفریبشون دادیم،مگه دیگه کسی پیدا میشه بگه بامذاکره موافقم؟معلومه که همه مخالف هستن. باهمه توان 2025نتونستن با توان1380ما دوام بیارن
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    6 17
    مگر وسط میز مذاکره حمله نکردند؟ بیش از ۱۰۰۰نفر شهید دادیم ترامپ میگه غنی سازی صفر وگرنه دوباره حمله می کنم یا باید غنی سازی صفر بپذیرید همه چی از خارج بیارید که معلوم نیست اصلا برای داروهای بیماران سرطانی و خاص.......چقدر آمریکا و اروپا به تعهداتشان عمل میکنن زمان خاتمی ما این کار انجام دادیم پزشکیان وزیر خاتمی بود دیگه باید بدونه چقدر تعهدات عمل شد یا نه یا باید بمب اتم بسازید شاید با رییس جمهور قبلی آمریکا میشد مذاکره کرد ولی با ترامپ نه تو کنفرانس خبری هنوز ماکت بی دو میاره میگه همه چی نابود کردم حالا با کسی که میگه دوباره حمله می کنم حرفش مشخصه دقیقا پزشکیان سرچی می خواهد مذاکره کنه؟
  • علی اکبر مظفریان IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    23 3
    بله موافقم ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم نه در رویا. حاصل بیست سال سرمایه گذاری در صنعت هسته‌ای با پرداخت میلیاردها دلار خسارت ناشی از وضع تحریمها رو یک شبه نابود کردن وتمام سرمایه ما که می توانست سبب رشد وشو کفایی اقتصادی کشور شود همه نابود شد وکشور پنجاه سال نسبت به کشورهای دیگه عقب افتاده. تا کی باید تمام تخمه مرغ هامون رو در سبد هسته‌ای بچینیم و به چه قیمتی این همه ناترازی در صنعت آب و برق ناشی از تحریمهاست که روز به روز بدتر می شود
  • شهاب IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    19 5
    حرف دل 80 میلیون ایرانی را زد - ولی حیف.....
  • عاشری IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    3 7
    مذاکره با،امریکا بله،ولی باترامپ نه،باترامپ مذاکره کنیم میبازیم،
  • موافق هستم IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    21 6
    رابطه با آمریکا و اصولا دنیای خارج باید از جهان سلیقه و احساس خارج و به جهان خرد و عقل وارد شود.قطعا منابع ایران در رابطه نهفته است نه نزاع و دشمنی
  • شیرین IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
    17 6
    بله موافقم، دکتر پزشکیان گل گفتی

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین