دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج مازندران منصوب شد

مسئول نشر و اطلاع رسانی انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران از منصوب شدن یاسر محمودی برنتی به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حبرگزاری خبرانلاین مازندران ،حمیدرضا گل محمدی تواندشتی مسئول نشر و اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان مازندران گفت: دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج مازندران با رویکرد حمایت از تولید آثار نمایشی نو و پرهیز از حضور گروه های عاریتی و نمایش های تکراری برگزار می‌شود .
وی با ارایه این مطلب که با تصویب اعضای انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان مازندران آقای یاسر محمودی برنتی به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب شد افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی، شناخت، ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ اسلام ناب محمدی، شناسایی و معرفی بسیجیان هنرمند خلاق و استعدادهای نمایشی انقلاب اسلامی، کمک به فرآیند تولید یا دست یابی به جنبه‌ها و نگاههای هنری نو و خلاق، فراهم کردن بستر و زمینه جهت تعامل هنرمندان عضو شبکه هنری بسیج و جذب، تربیت و پرورش هنرمندان کارآمد در این رشته است.
گل محمدی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش نمایش صحنه ای، نمایش میدانی و مسابقه نمایشنامه‌نویسی و در موضوعاتی همچون ادبیات سبک زندگی ایرانی اسلامی، ادبیات پایداری، نمایش و اقتصاد مقاومتی، ادبیات پسا استعماری، ادبیات مقاومت، دفاع مقدس، ادبیات جنگ، ادبیات متعهد، ادبیات زنان برگزار می‌شود.
مسئول نشر و اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان مازندران با تاکید بر اینکه مهلت ارسال طرح داستانی تا 15 تیرماه است، خاطرنشان کرد: در صورت تایید طرح ارسالی، این طرح در فاصله زمانی دو ماه با مشاوره یک استاد راهنما که از سوی دبیرخانه مشخص می‌شود، تبدیل به نمایش نامه خواهد شد و با پرداخت کمک هزینه به نویسندگان پس از تکمیل و تایید نهایی استاد راهنما متن نمایشی فوق توسط گروه های نمایشی تمرین و طبق دستورالعمل جشنواره در بخش مسابقه جشنواره قرار خواهد گرفت.
گل محمدی در پایان ادامه داد: گروه های برگزیده استانی پس از تأیید نهایی به مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج که بهمن ماه جاری برگزار می گردد راه پیدا می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =