امیر قلعه‌نویی می‌گوید داوران بین‌المللی باید در سال 100 میلیون تومان دستمزد بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار تیمش با سایپا گفت: «از بازیکنانم تشکر می‌کنم. ما به خاطر مصدوم‌ها و محروم‌هایمان شرایط خوبی نداشتیم. اما بازیکنان استقلال مردانه بازی کردند. سایپا هم بازی منظمی انجام داد. آن‌ها در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دادند اما در نیمه دوم استقلال بهتر کار کرد.»
قلعه‌نویی در مورد احتمال قهرمانی استقلال گفت: «این سه امتیاز از نظر روحی به ما کمک کرد. ولی مشخص نیست که قهرمان بشویم یا نه. امروز فقط سه بازیکن روی نیمکت داشتیم. باید در نیم فصل بازیکنان جدید را جذب کنیم. اکثر بازی‌های ما در نیم فصل دوم در تهران است که این به شرایط ما کمک می کند.»
قلعه‌نویی پس از این صحبت‌ها، در مورد داوری مسابقه صحبت کرد: «فغانی عملکرد خوبی داشت. فقط یک کرنر گرفت که به نظرم اشتباه بود. جامعه داوری ما پاک است. یک سال به خاطر اشتباه ترکی و ممبینی جام نگرفتیم اما نگفتم داور به سمتی غش کرده. مشکل اینجاست که بازیکنان و مربیان پول میلیاردی می‌گیرند اما داوران دستمزد کافی نمی‌گیرند. البته این دستمزد در عملکرد آن‌ها تاثیر نمی‌گذارد اما داوری باید حرفه‌ای شود. داوران بین‌المللی فوتبال ایران باید در سال 100 میلیون تومان پول بگیرند.»

قلعه‌نویی در مورد غیبت آندرانیک تیموریان در تمرین استقلال هم گفت: «او مصدوم است و به تمرینات نمی‌آید. آندو با قراردادی پایین‌تر نسبت به پیشنهادهای خارجی‌اش به استقلال آمد. با فتح‌الله‌زاده صحبت می‌کنم تا در مورد او تصمیم بگیریم.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =