ابراهیم صافی در پروژه عکاسی از تهران سعی در به تصویر کشیدن زیبایی‌های این شهر دارد و از عدم رسیدگی به تهران و ساخت و سازهای بی‌رویه که در حال نابودی اصالت این شهر است گلایه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم صافی عکاس با سابقه که فعالیت حرفه ای خود را از سال 67 آغاز کرده است، با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری در پروژه عکاسی از تهران تصاویر زیبایی از این کلان شهر را ثبت کرده است که حاصل آن در سه کتاب «تهران» که دربردارنده عکس‌هایی از تهران قدیم و جدید است، «تهران در روشنای شب» که به تصویر این شهر در شب اختصاص دارد و «تهران دور و نزدیک» که به پایتخت شدن این شهر در زمان قاجار می‌پردازد منتشر شده است.

صافی درباره عکاسی از تهران و تمام تجربیاتی که در این پروژه به دست آورده با خبرآنلاین گفت‌وگو کرده است. او درباره تهران اینطور گفت: «تهران را شهری زنده و پرجنب و جوش است که نفس می کشد و زندگی می کند، ولی به آن رسیدگی نمی شود و در زمانی نه چندان دور هویت و اصالت خود را از دست خواهد داد و برای آیندگان جز خاطراتی چیزی باقی نمی ماند.»

شما می توانید مشروح گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

57243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    5 4
    ای کاش از ورود بی رویه افراد شهرستانی به تهران جلوگیری شود.چون این شهر بیشتر از این گنجایش پذیرفتن جمعیت بیشتر رو نداره.
    • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
      4 16
      اگه شهرستان ها از تهران برن خوب تهران میشه همون ته ران که در گذشته روستایی بوده محل اسکان راهزنان
    • بی نام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
      3 1
      اونا که باور ندارن ته ران روستای راهزنان بوده برن تحفیق کنن متوجه میشن حقیقت داشته الکی منفی نزنید