رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: پلیس باید با حرکت بسوی علمی شدن با تهدیدات جدید مقابله کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، همایش یک روزه فرماندهان کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان که با حضور سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسل، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی استان و فرماندهان انتظامی پاسگاه ها و کلانتری ها در ارومیه برگزار شد.

رسیدگی به ۷۰۰هزار فوریت پلیسی در آذربایجان غربی
سردار ناصر اصلانی در ابتدای جلسه با اشاره به اهداف هم اندیشی و ارزیابی عملکرد اعضاء در این همایش گفت: پلیس آذربایجان غربی از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از ۷۰۰هزار فوریت رسیدگی کرده اند که از این تعداد ۶۰ درصد آنها عملیاتی شده است.
وی با اشاره به کاهش آمار سرقت در استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاهد کاهش ۱۰ درصدی سرقت و ۵۴ درصدی جیب بری در استان هستیم ضمن اینکه در بخش جرم های مربوط به شرارت و درگیری نیز کاهش ۵۴ درصدی در استان را شاهد هستیم.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: مبارزه با سرقت، قاچاق، مواد مخدر، مبارزه با بداخلاقی ها و ناهنجاری های اجتماعی و کاهش تصادفات ۵ اولویت مهم پلیس در برنامه های خود در سال ۹۵ بوده است.
وی اضافه کرد: مجموعه استان در بین استان های مختلف توانسته رتبه برتر را در بخش صحت عملکرد کارکنان بدست بیاورد.

امنیت و آرامش در سایه تلاش نیروهای انتظامیست
قربانعلی سعادت نیز گفت: امنیت و آرامش کنونی مردم آن هم در دورانی که کشورهای همسایه سخت دچار بحران و ناامنی هستند مدیون نیروهای خدوم و زحمت کش انتظامی و پلیس است.
وی افزود: با وجود شرایط سخت خدمتی در استان آذربایجان غربی برای نیروهای انتظامی، آنان را ایثارگر میدانم لذا باید به وضع معیشتی و قضائی نیروها به بهترین شرایط رسیدگی شود.

امنیت و سلامت دو نعمتی که باید قدردان آن باشیم
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: با تلاشی که نیروهای پلیس انجام می دهند کشور در شرایط آرامش و آسایش قرار دارد و ما باید به به آسایش و راحتی آنان تلاش کنیم.
وی افزود: در کشورهای همسایه نبود امنیت و آسایش باعث سلب آرامش از زندگی مردم شده است ،آنانیکه میخواستند در منطقه دولت خود را تشکیل دهند الان درمانده شده اند
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن و شیطان با ایجاد ناامنی و نفاق بین مسلمانان و حتی اهل تشیع و دلسرد کردن مردم سعی در ایجاد اختلاف دارد که باید با آن مقابله کنیم.
بهرامی گفت: هم اکنون دو نعمت سلامتی و امنیت را بیش از پیش بدانیم و مسئولین نظام نیز که ضامن امنیت مردم هستند درکنار نیروهای انتظامی باشند.
وی اضافه کرد: بهترین سلاح نیروی انتظامی، عمل به قانون است و پلیس باید برای مقابه با تهدیدات جدید و دشمنان بسوی علمی شدن حرکت کند.

در ادامه این همایش یک روزه، مسئولین کشوری و استانی ار نمایشگاه جانبی در محوطه مجتمع امام علی و کشفیات جدید نیروی انتظامی بازدید کردند.

این همایش امروز به پایان می رسد.

عکاس: امیررضا علیار

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =