معاون سیاسی وزیر کشور در نشستی با روابط عمومی دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید، هیچ پولی بدون پشتوانه چاپ و توزیع نشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمدحسین مقیمی در سفر یک روزه اش به ارومیه با روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان دیدار کرد.

نقش روابط عمومی ها در دفاع از هجمه های علیه دولت بسیار مهم و تاثیرگذار است
در ابتدای جلسه حسام شیرازه محبت مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها گفت: اکنون نقش روابط عمومی در دوره ای که هجمه های زیادی علیه دولت وجود دارد بسیار مهم بوده و آنان خود را در مقابل این هجمه ها سیبل کرده اند و از دولت دفاع می کنند.
وی افزود: فضای مجازی و بخصوص نرم افزار تلگرام یکی از ارکان مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و اکنون نیز بیشترین هجمه ها علیه دولت در این فضا منتشر میشود.
مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: نقش روابط عمومی علاوه بر خبررسانی، مدیریت افکار عمومی، نمایش عملکرد دولت و اطلاع رسانی است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

روابط عمومی ها وظیفه پر کردن خلاء اطلاع رسانی دولت را دارند
علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت:سازمان ها و ارگان های مختلف برای ارتباط با مردم نیازمند ارتباط مناسب تر با استفاده از ابزارهای مناسب هستند و در این میان نقش روابط عمومی ها حائز اهمیت است.
وی افزود: متاسفانه ضعف در سیستم اطلاع رسانی دولت مشهود است و روابط عمومی ها وظیفه پر کردن این خلاء را دارند بشرطیکه مدیران توجه و نگاه ویژه ای به آنان داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: تغییر صورت گرفته و تبدیل نقش روابط عمومی ها به معاونت باعث کاهش نقش این بخش شده که با اعتراضات صورت گرفته و درخواست وزیر کشور قرار بر اصلاح دوباره شده است.

اعتماد مردم، سرمایه نظام است
محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امروزه جوامعی که بتوانند با ارتباط موفق با مردم، اعتماد آنان را جلب کنند موفق تر هستند،
وی افزود:  هر خبرگزاری یا پایگاه خبری برای انتشار خبر با توجه به سیاست های خود عمل می کند و دولت برای نشان دادن اقدامات و برنامه های خود احتیاج به نقش پررنگ روابط عمومی ها دارد.
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: دولت از نقد های منصفانه منتقدین استقبال می کند ولی در مقابل تخریب کنندگان موضع می گیرد.
مقیمی گفت: اتفاقات صورت کرفته بعد از برجام، فضای کشور را بهبود بخشید و مردم هم به وجود نشاط سیاسی علاقه مند هستند.
وی افزود: فروش تنها یک میلیون بشکه نفت در هر روز و تورم 43 درصدی مشکلاتی بود که قبلا در کشور وجود داشت ولی دولت کنونی توانست با تدبیر و عملکرد عاقلانه فروش نفت را به بیش از 2.5 میلیون بشکه در روز برساند ضمن اینکه تورم را هم به 9 درصد رساند.
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: تلاش و پشتوانه مردمی دولت در کنترل تورم، مخالفان را هم بر موفقیت آمیز بودن این تلاش صحه گذاشته است.
مقیمی گفت: با وجود فشارهایی که بر روی دوش مردم وجود داشت، خوشخبتانه دولت هیچ پول بدون پشتوانه ای را چاپ نکرد و حتی توانست با کنترل بازار دلار 3700 تومانی را به 3300 تومان برساند.
وی افزود: یکی از ایرادات دولت گذشته باز بودن فضای ورود کالاهای بی کیفیت قاچاق بود که تاثیرش را با تعطیل شدن واحدهای تولیدی گذاشت، اکنون نیز دولت گرچه نتوانسته وضعیت رکود را بهبود ببخشد ولی با این حال تلاش دولت، حل کردن مشکلات اقتصادی بصورت ریشه ای و علمی است.
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: دولت همچنین مانع از واردات بدون نظارت مانند ورود کالاهای لوکس اعم از پورشه و ... خواهد شد و تلاش می کند واحدهای تولیدی را نیز فعال کند.
مقیمی گفت: با این همه تلاش صورت گرفته، وظیفه روابط عمومی ها، اطلاع رسانی درست و مناسب است، زیرا اعتماد مردم بعنوان سرمایه نظام باید جلب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =