در گزارش تصویری زیر تصاویری از بارش باران و آبگرفتگی معابر در گرگان را می بینید.

به گزارش تسنیم، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به بارش باران شدید در روز گذشته در استان، گفت: هم‌اکنون همه راه‌های استان که بر اثر شدت این بارش‌ها برای ساعاتی با مشکل تردد و انسداد مسیر روبرو شدند، بازگشایی و تردد در آنها برقرار شده است.

ابراهیم مبارک قدم گفت: جاده گرگان به آق‌قلا، بزرگراه کردکوی به بندرگز، جاده روستایی گرگان به زیارت، جاده کلاله به مراوه تپه و جاده آزادشهر به سمت خوش‌ییلاق از جمله جاده هایی بودند که دچار آبگرفتگی و تجمیع رسوبات شده بودند.

مبارک قدم، همچنین از جاده گنبد به آق قلا، جاده گنبد به کلاله (بایلر)، جاده رامیان به اولنگ، جاده های آنتنی دهنه محمد آباد در شهرستان علی آبادکتول و جاده بندرترکمن به سه راهی یساقی به عنوان جاده های دیگری نام برد که با آبگرفتگی و تجمیع رسوبات روبرو بوده که با انجام عملیات لایروبی و تنقیه پل‌ها توسط راهداران به حالت عادی بازگشتند.

او گفت: جاده های کوهستانی درازنو، جاده توسکستان و جاده خوش ییلاق نیز به علت ریزش برف و عدم استفاده رانندگان از زنجیر چرخ با اختلال تردد روبرو شده بودند که با انجام عملیات راهداری اضطراری، تردد در آن‌ها برقرار است اما باید جوانب احتیاط به علت لغزندگی سطح آنها انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: جاده گرگان به شاهرود، جاده آزادشهر به خوش ییلاق، جاده اولنگ و جاده گرگان به زیارت نیز به علت شدت بارش و آبگرفتگی دچار ریزش سنگ همراه با گل و لای شده بودند که هم‌اکنون باز هستند.

 ماموران راهداری از زمان آغاز بارش‌ها تا پاسی از شب با بکارگیری بیش از 80 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و حضور فیزیکی در همه جاده های دارای بارش برف و باران برای انجام اقدامات مورد نیاز راهداری اضطراری و هدایت و کنترل ترافیک عبوری و همچنین کنترل وضعیت رودخانه‌ها، تدابیر و تمهیدات وی‍ژه را انجام دادند.

او گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب در روز گذشته صدماتی به ابنیه فنی و جسم راه های ارتباطی استان به خصوص جاده های کوهستانی وارد شده که پس از ارزیابی و جمع بندی‌های کارشناسی اعلام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از رانندگان خواست که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه، احتیاط لازم، توجه به توصیه‌های ماموران راهداری و پلیس راه و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ برای تردد از مناطق کوهستانی اقدام کنند.
17282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    فوق العاده ای گرگان....