فیلمبرداری فیلم سینمایی «فصل نرگس» به پایان رسید و از عوامل و دست اندرکاران این فیلم طی مراسمی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تولید فیلم «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی  و تهیه‌کنندگی  سحر صباغ‌سرشت که دی ماه سال جاری در تهران کلید خورد، در روزهای پايانی بهمن ماه به پایان رسید و شب گذشته طی مراسمی ويژه به همت حميدرضا عارف ( سرمايه گذار و مجري طرح ) به کار خود پایان داد و فیلم وارد مراحل فنی شد.

حمیدرضا عارف مجری طرح و سرمایه گذار «فصل نرگس» در این مراسم ضمن تشکر از حضور میهمانان گفت: بسیار خوشحالم که در اولین تجربه ی جدی و رسمی کار هنری‌ام با گروه بسیارحرفه‌ای همراه شدم و به برکت قلم خوب نگار آذربایجانی حس  انسانی اثر در گروه نیز تاثیرگذار بود و امیدوارم اثری ماندگار باشد و این همکاری‌ها تداوم داشته باشد.

سحر صباغ‌سرشت تهیه کننده «فصل نرگس» نیز ضمن قدردانی از عوامل و درست اندرکاران اثر از پوستر فیلم که سیروس سلیمی آن را طراحی کرده است رونمایی کرد و اظهار داشت: از همکاری صمیمانه گروه «فصل نرگس» و همچنین اهالی رسانه كمال تشکر را دارم و از زحمات تک تک شما همكارانم كه با همدلی و صميميت همچون اعضای يك خانواده همراه من بودید تا  «فصل نرگس» متولد شود، ممنونم .

نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان فیلم در این مراسم خطاب به میهمانان گفت: از گروه نازنین «فصل نرگس» سپاسگزارم. تجربه  خوبی بعنوان دومین کار سینمایی من بود و فضای آرام و دوستانه ای داشتیم و معتقدم پشت صحنه ی خوب در اثر تبلور پیدا می‌کند و امیدوارم تاثیری که مد نظر ما هست را در ذهن مخاطب فیلم بگذاریم.

دکتر محمد رضا عارف ، خانم دكترحميده مروج ، عبدالله اسکندری، همایون ارشادی، تورج منصوری، علیرضا خمسه، امیر آقایی، ریما رامین فر، امیر جعفری، دکتر حسین خطیبی، صالح میرزاآقایی،عباس رستگارپور،ستار اورکی، بهزاد هاشمی، رضا نريمي زاده ، مهرزاد ضرابيان ،شایسته ایرانی، آذرتجلی،رضا غفاری، خشایار موحدیان، سودابه سعیدنیا، مجید غفاری، امیر یمینی، شبنم گودرزی، فرید ناظرفصیحی، امید صالحی، شیرین اسماعیلی ، عماد طاهری ، محسن نودهی و ... از جمله میهمانان حاضر در این  مراسم بودند.

58241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    4 17
    خواسته برای انتخابات شلوغ کنه؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    1 0
    کیا بودن
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    5 0
    پسرش سرمایه گذار فیلمه
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 2
    امیر جعفری مگه تو فیلم بازی کرده؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 2
    یکتا ناصر چرا نبود؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    4 3
    چه بریز به پاشایی میکنن