مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن و جشن‌های دهه مبارک فجر با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی دادستان کل کشور در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

 


به گزارش باقرشهرنیوز، مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن و جشن‌های دهه مبارک فجر با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان لشکری و کشوری در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

این مراسم به طور رسمی همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز دوشنبه آغاز و تا ساعت ۲ ظهر ادامه داشت.

در حاشیه برگزاری این مراسم ، محسن صباغ مسئول ستاد برگزاری مراسم های دهه فجر آستان امام خمینی(ره) با برشمردن مهمترین اهداف و رویکردهای تشکیل ستاد و برگزاری مراسم دهه فجر گفت: افزایش آگاهی عمومی مردم به ویژه نسل جوان نسبت به انقلاب، ترسیم استحکام و پویایی انقلاب، معرفی دستاوردهای انقلاب، تقویت روحیه افتخار و بالندگی و امیدوارسازی مردم نسبت به آینده انقلاب، تبیین کارآمدی نظام، تبیین اندیشه های دینی و سیاسی امام (ره) و تجدید قوای روحی و معنوی در تداوم انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری مراسم بوده است.

از مهم ترین برنامه هایی که در این مراسم اجرا شد، می توان به اجرای نمایش گروهی و اهدای گل به مقام شامخ حضرت امام (ره)، اجرای کلیپ های صوتی و تصویری با جلوه‌های ویژه هنری ، اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه رزم نوازان ارتش ،قرائت قرآن توسط قاری بین المللی، سردادن شعارهای انقلابی توسط تمام حاضرین، اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه بین المللی محراب و قرائت پیام خانواده معظم شهدای هسته ای توسط همسر شهید رضائی نژاد اشاره داشت.

آخرین بخش از برنامه هم به سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی دادستان کل کشور اختصاص داشت که ایشان دقایقی به سخنرانی پیرامون دهه فجر ۵۷ و اتفاقات و وقایع بعد از آن سال ها پرداختند.

17282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =