اردوگاه آشویتس در مرز لهستان و آلمان ،نزدیک به شهر کراکف لهستان،بزرگترین اردوگاه کار اجباری آلمان نازی بود که در حال حاضر تبدیل به موزه شده و سالانه مورد بازدید افراد زیادی از سراسر دنیا قرار می گیرد.

 

به گزارش توریسم آنلاین، در آستانه هفتادمین ویکمین سالگرد این اردوگاه مرگ، بازماندگان این نسل کشی انسانی که در حال حاضر در گوشه و کنار دنیا زندگی می کنند از این اردوگاه بازدید کردند و با روشن کردن شمع و پوشیدن لباس نمادین یاد و خاطره قربانیان این رویداد نسل کشی را زنده نگه داشتند.

"آشویتس" صدای مرگ را در طی چهار سال و نیم در خود پنهان کرد و امروز نماد نسل کشی یهودیان توسط نازی ها در طول جنگ جهانی دوم است.
17282

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    10 2
    ویکتور فرانکل.انسان در جستجوی معنانوشته یکی از زندانیان آشویدس
  • رضا US ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    3 10
    آشویتس با مرز آلمان فاصله خیلی زیادی داره و بیشتر به مرز جمهوری چک نزدیکه. از صمیم قلب متأسفم برای انسانهایی که به شکلی وحشیانه در این اردوگاه قربانی شدند و بیش از اون متأسفم برای بازماندگان آن جنایت هولناک که سالهاست به بهانه های مختلف فلسطینیها رو می کشند و به اونها ظلم می کنند. درست مانند بچه ای که والدینش قربانی جنایت بودند و حالا خودش تبدیل به جنایتکار شده.
  • مجید A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    7 3
    من 3 ماه پیش از اونجا بازدید کردم. هنوز که هنوزه توی شوک هستم. جو خیلی سنگینی داشت که هیچ جا ندیده بودم. فقط میگم وحشتناک بود. میلیونها انسان بیگناه فقط برای کشتن به اونجا فرستاده میشدن....