یکی از شگفتی‌های امسال نمایشگاه لاس‌وگاس محصول عرضه‌شده توسط تیم Jide بود که توجه علاقه‌مندان دنیای نرم‌افزار و سخت‌افزار را به خود جلب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این تیم، باکس سخت‌افزاری بنام Remix Mini  مجهز به اندروید ویژه دسکتاپ و پی سی را در نمایشگاه لاس‌وگاس رونمایی کرد.

رمیکس مینی که با خروجی پورت یو اس بی و مینی دیسپلی و شبکه خود را شبیه مینی پی سی کرده اما به‌جای ویندوز، سیستم‌عاملی شبیه ویندوز به‌وسیله عناصر اندروید و او اس ایکس اپل طراحی کرده و سیستم‌عامل رمیکس / Remix OS را روی آن نصب‌کرده است.

در این سیستم‌عامل می‌توان مانند ویندوز منوی استارت را دید و اپلیکیشن‌های اندرویدی را مانند ویندوز نصب و یا حذف کرد.

حتی رایت کلیک ویندوز را می‌توان در این سیستم‌عامل دید و جعبه‌ابزارهای روی مک او اس را نیز روی آن مشاهده کرد.

تیم Jide درواقع بهترین‌های ویندوز و مک او اس را درهم‌آمیخته و با استفاده از سیستم‌عامل اولیه اندروید، سیستم عمل جدید اندروید مخصوص دسکتاپ را خلق کرده و با گرفتن ایمیج/Image آن را روی مینی رمیکس ریخته تا کاربران جدید را ترغیب به استفاده کند.

رمیکس مینی 70 دلار قیمت دارد و سیستم‌عامل رمیکس نیز روی آن از قبل نصب‌شده و حتی این سیستم‌عامل را می‌توان به‌صورت رایگان از سایت دریافت کرده و با ریختن روی فلش یو اس بی روی هر نوع پی سی ریخت و استفاده کرد.

 

5656

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    1 0
    بنچمارک هایی که با این زدن عالیه کور ای سون اینتلو کنار اسنپدرگون 808 گذاشتن خخخخخ امتیازاشون خیلی باحاله.....
  • سعید IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    1 0
    سلام لطفا آموزش نصب این سیستم عامل و مشخصات کامپیوتر برای استفاده از سیستم عامل رو اعلام فرمایید با تشکر از سایت خوبتون و برای دانلود بگزارید .