حدود ۴۰۰ طلبکاری که بلاتکلیفی درباره موضوع مطالبات خود از شرکت پدیده شاندیز زندگی شان را مختل کرده، این بار در مقابل قوه قضاییه در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مردمی که در این روز دودزده و آلوده از بخشهای جنوبی خیابان ولی عصر تهران می گذشتند، در کنار  خودروهایی که از جنوب به شمال می روند، مردمی را دیدند که با پلاکاردهای مختلفی در دست، مقابل نهاد حکومتی قوه قضاییه ایستاده اند و از مسئولان ارشد این قوه می خواهند تکلیف طلب آنها از شرکت پدیده شاندیز روشن شود. برخی از آنها با بالا بردن پلاکاردهایی از قوه قضاییه خواستند مدیرعامل پدیده زندانی شود.

۸۰ درصد سهام شرکت پدیده شاندیز متعلق به محسن پهلوان است و تمام طلبکاران که تخمین زده می شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند، تنها ۲۰ درصد از این سهام را در اختیار دارند و به گفته رئیسی دادستان کل کشور، با واگذاری این سهام به آنها، سپر انسانی برای پدیده به وجود آمده. ولی این سپر هم باعث نشد که شورای عالی شهرسازی و معماری به دلیل تغییر در کاربری اراضی و ساخت و ساز غیرقانونی، درخواست توقف فعالیتهای این شرکت را نکند. اکنون ماههاست پدیده شاندیز در توقف به سر می برد و پرونده در اختیار دادستانی مشهد قرار گرفته و شورای تامین امنیت کشور هم بر آن نظارت دارد. 

امروز سهامدارانی که در مقابل قوه قضاییه تجمع کرده بودند با سردادن شعارهایی، پهلوان را مسئول مستقیم این گرفتاریها معرفی کردند. برخی از آنها در این تجمع شعرهای طنزی را در مقام اعتراض به زبان آوردند که شنیدنی است: پول ما را دزدیده، با لکسوسش پز می ده!
سهامدارانی که ماجرای سپرده های خود در این شرکت را دنبال می کنند، تقریبا هر هفته، تجمعی را در گوشه و کنار کشور، از شهرهای دورافتاده خراسان شمالی، تا کلانشهرهایی مانند تهران و مشهد ترتیب می دهند.

23۲۳۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    5 0
    ممنون از خبر آنلاین بابت پوشش خبر .فقط چند مصاحبه و درد دل از طلبکاران هم پخش کنید بببینید چی مشکلاتی براشون پیش اومده و مسئولین در خوابند. شاید دلشون به رحم بیاید و کاری عملی انجام بدن
  • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    3 1
    طرف می خواد پول خودشم بگیره باید چهره خودشو داخل بنرش گم کنه
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    3 1
    مردم ساده لوح پهلوان مهره مرده است چرا به مرده سنگ میزنید باید به کسانی دیگر گیر بدید
  • بی نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    حتما باید یه جا شلوغ بشه تا شما مردم رو ببینین؟ فکر نمیکنین اگر زودتر به رسالت خبرنگاری خودتون عمل کنین و این مشکلات رو پوشش بدین و پیگیری کنین باعث میشه که مردم آرامش بیشتری داشته باشن؟