احتمالا هنگامی که نام "میانمار" به گوش می رسد،شاید مقصد دلچسب و محبوبی برای سفر نباشد اما کشوری است مملو از دیدنی هایی که مخصوص جنوب شرقی آسیا است.

 

 

به گزارش توریسم آنلاین، درست در نزدیکی دریاچه "Inle" در میانمار ،مجموعه ای تاریخی آرمیده است که بازدیدکنندگان را به عصری متفاوت و حال و هوایی خاص می برد.

اگرچه رفتن و رسیدن به روستای معبدهای فروریخته که مجموعه ای تاریخی از معماری شگفت انگیز در دل طبیعت است، آسان نخواهد بود،اما جاذبه ای وجود دارد که گردشگران علاقه مند را به سویش می کشاند.

پس از یک ساعت قایق سواری در آبهای آرام محلی، بقیه مسیر را پیاده طی می کنید تا به روستای کوچک "ایندین" برسید. در این مسیر زنان را در حال شستن لباس و کودکان را در حال بازی کردن درنزدیکی خانه های نیمه ویران می بینید.

کمی جلوتر چیزهای بهتری در انتظارتان است، معابد نیمه فروریخته با معماری متفاوت که به خوبی با حاکمیت طبیعت کنار آمده اند. این منطقه همچنین با بازارهای شناور پر از ماهی و سبزیجات تازه احاطه شده اند و فروشندگانی از هر گروه سنی را در حال فروش یادگاری های دست ساز مشاهده می کنید.

قسمتی از معابد که بازسازی شده اند با رنگ آمیزی سفید از قدیمی ها متمایز شده در حالی که در طول سالیان دراز گونه ای از گیاهان محلی نیز بر سر قدیمی تر ها روییده است.

جزئیات پیچیده هر معبد نمود فرهنگ غالب بر بودایی ها در آن برهه زمانی است.
17282