در آخرین شب از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا نتایج جالبی رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با برگزاری بازی‌های شب دوم هفته ششم  لیگ قهرمان،  دور گروهی این رقابت‌ها به پایان رسید و چهره تیم‌های حاضر در یک هشتم برای علاقه‌مندان به فوتبال مشخص شد. 

در  گروه پنجم این رقابت‌ها، بارسلونا برابر بایر لورکوزن با گل‌زنی لئو مسی به تساوی یک - یک رسید. رم هم برابر تیم باته‌بوریسف با تساوی بدون گل متوقف شد؛ اما با صعود به دور بعد فشار ها از روی دوش گارسیا کم شد. در این گروه لوکوزن به لیگ اروپا رفت.

در گروه ششم، آرسنال با شاهکار اولویر ژیرود؛ المپیاکوس را از پیش رو برداشت. آن‌ها با سه گلی که ژیرود به ثمر رساند یک کار غیر ممکن انجام دادند و در یونان تیمی که در لندن  آن‌ها را شکست داده بود را از پیش رو برداشتند. بایرن هم با دو گل دینامو زاگرب را شکست داد تا المپیاکوس به لیگ اروپا برود. 

در گروه هفتم؛ تقابل آقای خاص و کاسیاس را مورینیو با پیروزی پشت سر گذاشت و تیمش به صورت ناپلئونی به دور بعد صعود کرد. دینامو کیف هم مکابی رژیم صهیونیستی  را به راحتی از پیش رو برداشت تا پورتو راهی لیگ اروپا بشود. 

در آخرین  گروه؛ والنسیا با گری نویل هم کاری از پیش نبرد و با دو گل از لیون شکست خورد. خنت بلژیک هم در یک شاهکار زنیت - تیمی که تا به حال هر 5 بازی خود را برده بود - را از پیش رو برداشت. به این ترتیب زنیت و خنت به دور بعد صعود کردند و تیم نام دار والنسیا راهی لیگ اروپا شد. 

258 43

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =