برابوس به تازگی از جدیدترین دست‌پرورده خود رونمایی کرده که به صورت انحصاری برای حضور در بازار خاورمیانه شکل گرفته است.

دانلود تصاویر

به گزارش عصرایران، برابوس راکت ۹۰۰ دِزرت گلد ادیشن بر پایه مرسدس بنز اس۶۵ تولید شده است. اس۶۵ در حالت استاندارد به پیشرانه ۶ لیتری توربو دوقلو ۱۲ سیلندر خورجینی مجهز است که توانایی تولید ۶۲۱ اسب بخار نیرو و ۷۳۸ پوندفوت گشتاور را دارد.

برابوس برای جلب نظر افرادی که عملکردی هرچه بیشتر و بهتر از مرسدس بنز اس۶۵ انتظار دارند در اوایل سال ۲۰۱۵ مدل راکت ۹۰۰ را طی نمایشگاه خودرو ژنو معرفی کرده بود که توانایی تولید ۹۰۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۰۶ پوندفوت گشتاور را دارد. اکنون دِزرت گلد ادیشن با اعمال برخی تغییرات رونمایی شده است.

رنگ ویژه طلایی آن چیزی است که در نگاه نخست نظرها را به سوی برابوس راکت ۹۰۰ دِزرت گلد ادیشن جلب می‌کند. اجزا ارتقا‌دهنده آیرودینامیک فیبر کربنی برابوس به همراه رینگ‌های ریخته‌گری شده ۲۱ اینچی برابوس مونوبلاک اف پلاتینیوم ادیشن به رنگ سیاه براق با نوار طلایی از دیگر بخش‌های قابل توجه هستند. بخش‌های کرومی مانند جلوپنجره نیز به رنگ سیاه رنگ‌آمیزی شده‌اند. بادشکن‌های جلو به همراه سپر ظاهر هیجان‌انگیزتری به خودرو بخشیده‌اند. به لطف شکل بهینه‌سازی شده در تونل باد، این اجزا نیروی بالابر روی محور جلو را کاهش می‌دهند که در سرعت‌های بالا به فرمان‌پذیری و ثبات هرچه بیشتر خودرو کمک می‌کند.

روی گلگیرهای جلو اجزا فیبرکربنی قرار گرفته‌اند که بر زیبایی ظاهری خودرو می‌افزایند. نشان برابوس که در این بخش‌ها یکپارچه شده روشن می‌شود. آینه‌های کناری از جنس فیبر کربن بر حالت لوکس و اسپرت خودرو تاکید دارند. در بخش عقب نیز اسپویلر و دیفیوزر فیبر کربنی جلب توجه می‌کنند و لوله اگزوزهای دوگانه سیاه رنگ در دیفیوزر جا خوش کرده‌اند.

در داخل برابوس راکت ۹۰۰ دِزرت گلد ادیشن ترکیب چرم سیاه و طلایی هرچه بیشتر بر جنبه‌های لوکس خودرو می‌افزاید. بخش‌های طلایی مانند غربیلک فرمان، دریچه‌های کولر، دستگیره درها و پدال‌های خودرو نیز حالتی انحصاری به این خودرو بخشیده‌اند و به طور کامل آن را متمایز می‌سازند.

برابوس راکت ۹۰۰ دِزرت گلد ادیشن به پیشرانه ۶.۳ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی توربو دوقلو مجهز است که توانایی تولید ۹۰۰ اسب بخار نیرو و ۱۱۰۶ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی این پیشرانه خودرو را قادر می سازد تا تنها طی ۳.۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسانده و طی ۹.۱ ثانیه از مرز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت عبور کند. بیشینه سرعت این خودرو بیش از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است. نیروی پیشرانه توسط یک جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. امکان تعویض دنده‌ها با پدال‌های پشت فرمان نیز وجود دارد.

17503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 3
    هه.....