با وجود پیشرفت های بشری و تبدیل شدن دنیا به یک دهکده جهانی هنوز هم قبایلی هستند که زندگی قرن ها پیش نیاکان خود را ادامه داده اند و روش تغذیه ،پوشش ،کار و زندگیشان تغییر نکرده است.

 

به گزارش توریسم آنلاین، به دلیل دور بودن از تمدن بشری گاه نزدیک شدن به خیلی از این قبیله ها امکان پذیر نیست زیرا ممکن است جان خود را از دست بدهید.

"ماریو جرث" عکاس 38 ساله آلمانی است که برای عکاسی پرتره از ساکنان قبایل آفریقایی برای 7 سال به آفریقا سفر کرد و با ایجاد یک رابطه صمیمی با آنها ،توانست شاهد شیوه زندگی و سنت های قبایل مختلف در "کنیا" ، "نامبیا" و "اتیوپی" باشد.

خانواده هایی که از پوست حیوانات لباس درست می کنند و در کلبه هایی ساخته شده از مدفوع گاو زندگی می کنند.

ماریو درباره این تجربه منحصر به فرد می گوید:"نخستین چیزی که از مشاهده این قبایل دریافت کردم شادی فراوان این افراد بود و با اینکه در فضایی سخت و خشن زندگی می کنند چگونه رنگ و لبخند را به محل زندگیشان آورده اند."

او می گوید:"آنها با وجود اینکه تا حدودی با افرادی از دنیای مدرن ارتباط برقرار کردند اما نیازی به تغییر نمی بینند.من در این سفر طولانی مدت یک راهنما داشتم که توسط قبایل مورد قبول واقع شده بود."

ساکنان قبیله به قدرت اشعار ایمان دارند و با رقص های بومی و خواندن این آوازها انرژی های منفی را از خود و خانه شان دور می کنند.آنها تمام روز را با خانواده می گذرانند ،به شکار رفته ،غذا درست می کنند و چیزهای تازه می سازند.

بزرگترین تفاوت زندگی آنها با زندگی مدرن امروزی،"زمان" است. ما مدام زمان را اندازه می گیریم، قرار ملاقات می گذاریم، قرارداد می بندیم اما این افراد هرگز زمان را اندازه نمی گیرند و راز سادگی زندگیشان ،همین است.

17282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =