کانون دانشجویی هنرمندان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مناسبت روز جهانی کودک با حضور در موسسه خیریه رفاه کودک به اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان نمودند .

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،انون دانشجویی هنرمندان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مناسبت روز جهانی کودک با حضور در موسسه خیریه رفاه کودک به اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان نمودند .

اجرای سرود ، نمایش ، کیک تولد ، اهدای هدیه به کودکان از بخشهای این برنامه زیبا بود .

دکتر سید جلیل موسوی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه نیز که در این مراسم حضور داشت در گفتگوی با پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دای آذربایجان غربی ضمن تشکر از این ابتکار توسط دانشجویان کانون هنرمندان دانشگاه گفت : هر کار خیری که به نیت قرب الهی انجام گیرد همیشه ماندگار است و شاد کردن افراد بسیار ارزشمند است .

وی افزود : زیبایی این برنامه در این است که گل خنده را بر لب کودکان نشاند و دقایق شادی برای آنان بوجود آورد .

دکتر موسوی ضمن تبریک روز جهانی کودک گفت : کودکان از مهمترین مخاطبین عرصه سلامت هستند و لازم است در کنار سلامت جسمی به سلامت روانی آنان نیز توجه کنیم .

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه اضافه کرد : مراقبت از سلامت کودکان ، تربیت صحیح آنها ، آموختن محبت ، عشق و کمک به دیگران و آموزش رعایت قانون و و آشنا ساختن آنان در احترام به حقوق خود و دیگران از جمله شیوه های مهم فرهنگ سازی در کودکان است چرا که کودکان امروز آینده سازان فردای جامعه و فرهنگ سازان آینده هستند .

گفتنی است در این برنامه دکتر افشانی مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =