از پراید وانت بهتر به نظر میرسه
متاسفانه هیچوقت در ایران وانت های سایز کوچک و میانی و همچنین کلاس خودروهای استیشن مناسب عرضه نشده
امیدوارم که با برداشتن تحریم ها تحولی هم در ساخت و منتاژ وانت و استیشن انجام بگیره
اوج هنرنمایی صنعت خودروسازی ایران همینهموتور یه ماشین رو روی ماشین دیگه بذارند اتاق این یکی رو با اتاق اون یکی عوض کنند چراغها و سپر عقب و جلو رو جابجا کنند و حالا هم لطف کردند و طراحان جهانی ما نبوغ به خرج دادن و قسمت بار وانت پیکان رو به جلوی شاسی پارس متصل کردنداینه نتیجه صنعت طفیلی خودروسازی ایرانی که دستش یا تو جیب دولته یا تو جیب ملت و خودش عرضه و هنر درامدزایی نداره
واقعا خجالت آوره. یک موتور ای اف سون دارن رو صد تا اتاقک نصب می کنن. اون صد تا اتاقک هم یا وانته یا سدان یا هاچ بک. بابا یکی بیاد این خودرو سازی لعنتی رو از این مملکت جمع کنه ما مردم چرا باید بخاطر سودجویی یک عده تاوان پس بدیم؟؟؟
وقتی پرایدو وانت میکنن منتظر بقیه وانت ها هم باشین.قبلا عکس وانت سمند رو هم دیدم.چند وقت دیگه اونم میاد.چه اشکالی داره؛ وقتی ما خوب سواری میدیم اونا هم خوب ازمون سواری میگیرن.
یه بار برای همیشه با تحریم خودرو این زالو صفتان رو سر جاشون بنشونید
خداییش خیلی بی ریخته،، شمایی که میخوای وانت درست کنی اقلا یه نگاه به ماشینای ژاپنی بنداز بعد طراحی کن،، بعد از وانت پراید اینو دیگه کجای دلومن بذاریم،،
من اگر هم بخوام خودرو بخرم میرم چینی می خرم. هرچی باشه از نظر کیفی از این لگنا بهتر هستن کلی هم امکانات دارن. امیدی هم به خودرو های جدیدی که ایران خودرو و سایپا تولید می کنند در آینده نیست چون قیمت شون بالاست و یا اگر هم پایین باشه خودرو های ضعیفی هستند.
تو رو خدا یکی جلوی این شرکت ها رو بگیره. مسخره اش رو در آوردن. زشته به قرآن. هر چیزی رو نصف می کنن که بشه وانت. یک درصد هم حاضر نیستن قالبهای 20 سال پیششون رو به روز کنن و خودروهای تازه تولید کنن.
توهين مستقيم به فهم و شعور مردم و در زير سايه دولتي ها ، باز هم انواع و اقسام كلاغي كه رنگ ميشه و جاي قناري ميخوان جا كنند و قطع به يقين هم موفق نخواهند بود به شكر خدا
ما ایرانیها که انقدر خواهان سوار شدن ماشینهای روز اروپا و دنیا هستیم خوبه از خودمون بپرسیم فرهنگ رانندگی و قانونمداری مون در حد مدم بورکینافاسو هست یا نه
افتخاری دیگر برای صنعت خودروشازی کشور.
این محصول مهر تاییدی بر بهترین بودن ایران خودرو در عرصهی جهانی است. این طراحی هاست که ایران خودرو را به اصلی ترین رقیب شرکتهای بزرگی چون لامبورگینی، بنز، فورد و... تبدیل کرده.
ما به تو افتخار می کنیم ایران خودرو.........
خدایا یا اینا دیونن یا من. آخه این همه مردم میگن ول کنین این مسخره بازی رو این ایران خودرویها و سایپایها همونجوری سرشونو تو کاه نگه داشتن. باور کنید اگر این مملکت بخواد هم روزی آباد بشه این صنایع خودرو سازی داخلی نمیزارن. حالا کیا پشتش هستند الله اعلم
خیلی خوب
وانت پیکان خیلی قدیمی شده.
پراید هم اصلا در حد باربری نیست خودشو به زور میبره
405 یه موتور مناسب و بدنه مناسب تر داره. وانت بار خوبی خواهد شد.
بنز باید از ایران خودرو تعهد بخواد بعد از خالی کردن اطلاعات فناوری خط تولیدیشان اقدام به ساخت بنز وانت، بنز 131، بنز پارس، بنز پرشیا و سایر محصولات بومی با خودروی ملی نکنه
اگه شرکت پژو بفهمه که خودروسازان غیور ایرانی با اسمش چه بازیها که نمی کنن، باید خودشو از سر در کارخونش دار بزنه تا عبرت سایر خودوروساز ها بشه که دیگه با این دوستان وارد معامله نشن
داستان تولید خودروی جدید در ایران: صبح مدیر عامل میره تو کارخونه یه جلسه کاری با تمام مهندساش میزاره و تو جلسه مطرح میشه که تو انبار چیا مونده؟ مهندسا جواب میدن 4 تا درب تندر مغز 206 و 2 چراغ سمند و بوق پرشیا که عاقبت میشه رانا و برای حسن ختام جلسه هم با شربت و کیک یزدی از خودشون پذیرایی میکنن . این شده تولید ما
شاعر میگه چون بی هنر ایی عیب دگران بینی عزیزان بجای زر زر کردن اگه هنر دارید رو کنید اگرم ندارید بیشتر از این شعور خودتونو نشون ندید. من نمیخوام از خودروسازای داخلی حمایت کنم درسته که بی نهایت پر اشتباه ظاهر شدن ولی ناز شصت اون مهندسهایی که با هیچ و پوچ و دست واقعا خالی اینجوری مایه میزارنو همت میکنن افرین دستشون درد نکنه .
نسل جدید گاری های ایرانی ... توو خوابم نمیدیدیم به اینجا برسیم... دست همه سازنده های ایرانی قطع شه ... واقعا تک تک فرغون های ایرانی نمونن...از الان خودتون رو مرده فرض کنید... خداقوت .
همگی باهم .......
وطننننممممم پاره ی تنننمممم...
میدونین مشکل ما ایرانیها چیه؟
مشکل اینه که نشستیم از همه چیز و همه کس ایراد میگیریم به غیر از خودمون.اگه بلدیم اگر هنر داریم اگر خلاقیت داریم بیایم وسط میدون بسم الله... اگر نداریم،بهتره به نگاه به 7 سال جنگ و بدبختی بعد تا اومدیم جون بگیریم خوردیم به 10 سال قبل تحریم و نابودی مطلق صنعت و اقتصاد و ... بندازیم.ببینیم آیا همین لگنهایی که الان ما برای خریدش ناز میکنیم و با دست خالی ساختیم هنر هست یا نه؟خودروسازهایی که هرگاه اومدن روپاشون وایسن با جریانات مختلف کوبیدیمشون زمین .یا جنگ شد یا تحریم شد یا ....بنده نه دفاع میکنم نه شکایت میکنم .چون هرچه بکاری همان را برداشت خواهی کرد.همین
وانت آریسان قبل از این و در زمان طراحی پی یو وان نام داشت که بعد ها با نام آریسان معرفی شد. وانت آریسان بر روی پلت فرم 405 طراحی شده است و ظاهر جلوی این خودروی بسیار شبیه به پژو پارس می باشد و فقط کمی چراغ آن تغییر کرده است.موتور این خودرو 1700 سی سی و چهار سیلندر می باشد که به دو صورت بنزینی و پایه گاز سوز عرضه می گردد.همچنین این خودرو مجهز به ترمز ضد قفل هیدرولیک، فرمان هیدرولیک با قابلیت تاشو و گریبکس پنج دنده می باشد.برای اینکه این خودرو از پس استاندارد یور 4 براید تغییراتی سخت افزاری و نرم افزاری بر روی ای. ام. اس و کاتالیست آن صورت گرفته استوانت اریسان جهت ایمنی مجهز به دو کیسه هوا برای سرنشینان می باشد.همچنین این خودرو مجهز به کولر و بخاری یصورت تهویه مطبوع دستی می باشد.
نظر شما