نسخه بتای بازی «ندای وظیفه:بلک اپس 3»/ Call of Duty: Black Ops III به صورت چند نفره/ Multiplayer از روز 19 اوت/ 28 مرداد 1394 برای مدت 5 روز در دسترس علاقه‌مندان به گیم خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، این اولین بار است که توسعه‌دهنده بازی «تری آرک»/ Treyarch ماه‌ها قبل از عرضه رسمی که 6 نوامبر 2015 است، به عشاق «کال آو دیوتی» اجازه بازی به‌صورت محدود را در حالت چندنفره می‌دهد.

لازم به ذکر است اگر کاربر پلی‌استیشن 4 هستید می‌توانید با پیش‌خرید از روز 19 اوت نسخه بتا را دریافت کنید (تا پایان روز 23 اوت) و اگر دارنده ایکس باکس و با پی سی هستید باید روز 26 اوت تا 30 اوت را برای نسخه بتا در نظر بگیرید.

در نسخه بتا، ضمن دسترسی به مودها و نقشه‌ها می‌توانید بازی موردعلاقه خود را به‌طور کامل تست کنید!

این بازی ادامه نسخه اپس2 است که در سال 2012 منتشر شد و قرار است شش نوامبر برای ویندوز، پلی‌استیشن 3 و 4، ایکس باکس 360 و «وان» منتشر گردد.

برای ثبت نام نسخه بتا اینجا را کلیک کنید.

اخبار تری آرک روی توئیتر را از اینجا دنبال کنید.

 

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    25 67
    الان چی میشه به جای واژه انگلیسی گیم از بازی استفاده می کردید ؟ عنوان هم قشنگ تر می شد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    3 0
    هنوز رو لپتاپ نسخه جنگ جهانی دوم رو دارم... لااقل میگفتن حداقل سیستم سخت افزار چی میخواد برای پی سی
  • دانیال IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    0 0
    حداد جان خودتی؟
  • بی نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    1 0
    گیم همون بازیه
  • به نام خدا A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    3 0
    کاش برگرده به همون دوران مادرن وارفیر۲ و ۳ که اشک آدم رو درمیاورد
  • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    4 2
    کمپاني گيم سازي آمريکايي، گيمهاي بسيار جذابي طراحي مي کند که قابليت بازي آنلاين هم دارند اما متأسفانه از آنجايي که تاريخ را فاتحان مي نويسند، هميشه آلمان نازي را دشمن بشريت قلمداد نموده و از سربازان آمريکايي قهرمان مي سازد و مظلوم نمايي و عوامفريبي مي کند، در حالي که دست ارتش آمريکا و متفقين به انواع شکنجه و جنايات و ريختن خون بسياري از مردم بي دفاع آلمان و ژاپن و ساير کشورها آلوده است، آنها را در گيمهايش به تصوير نمي کشد. اميدوارم نسخه بلک آپس3 بتا، اينگونه نباشد.
    • علی اس A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
      0 0
      تاریخ رو هم گردن کلفترینهاش نمی تونه بنویسه چه برسه به این غربیها داداش حالا این چرچیل یه چیزی بلغور کرد و بهونه افتاد دست هیتلراللهی ها . . . . آلمان وژاپن به نوبه خودش خونخوارتر از آمریکا یود ولیکن چی . . . . سقوط کرد و شاهد جنایاتش نشدیم من که خودم به صرفه عاشق کالافم خیلی جذابه ولی هیچ کدوم نسخه جنگاوری نوین 1 و 2 و 3 و بلک اپس 1 نمیشه
  • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    3 1
    اینم که تخیله کاول آف تا مدرن3 حال میداد بعدش به ورطه تکرار افتاد و نابود شد
  • علی A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    من از نسخه یک این بازی رودارم تا بلک اپس3 ولی هیچ کالافی به اندازه4.6.7.8.9o,این نسخه هاش خوب نبود این کالاف خیلی تخیلیه واصلا مثل نسخه های قبلیش نیس خداکنه مدرن وارفای 4بسازن .نکتهی بعدی اینکه موضوع بازی مدرن وارفا قشنگ وجذاب بود مکتاویش وکاپیتان پرایس بودن ولی تونسخه های بعدی کالاف اونا نبودن ولی من به هر حال کالفو روخیلی دوست دارم خیلی زیباست راستی باید فکرگرافیکشم باشن رم هشت خیلیییی زیاده