همزمان با روز جهانی مبارزه با موادمخدر 600 کیلوگرم موادمخدر غیردارویی در استان بوشهر با حضور مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان امحا شد.

 در این مراسم که در کنار ساحل بوشهر برگزار شد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر امان از سوداگران مرگ گرفته است گفت: استان بوشهربا شرائطی که در راستای مبارزه با مواد مخدر فراهم کرده امکان هر گونه جابجایی مواد افیونی مخدر را از دست سوداگران مرگ گرفته است .

سرهنگ وحید زرین‌کلاه با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها برای مصون مانده جوانان از بلای خانمان‌سوز اعتیاد گفت: اعتیاد یک آسیب اجتماعی همه گیر است که ممکن است اقشار مختلف جامعه را درگیر خود کند.

او از کشف 1.1 تن مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و گفت: در سه ماه نخست امسال یک هزار و 170 کیلوگرم مواد مخدر دراستان بوشهر کشف و 32 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

در این مراسم بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر غیر دارویی در کنارساحل بوشهر با حضور معاون استاندار بوشهر، قشرهای مختلف مردم ، اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر و فرمانده‌های مبارزه با مواد مخدر استان بوشهرامحا شد.

عکس ها: تسنیم
24282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =