در عملیات شب گذشته پلیس پایتخت 115 سوداگر مرگ بازداشت شد و نیم تن موادمخدر کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، در راستاي اجراي طرح امنيت محله‌محور و به منظور برقراري انضباط اجتماعي در منطقه 12، شب گذشته طي عمليات گسترده در سطح منطقه،115فروشنده و توزيع کننده مواد افیونی توسط پليس تهران بازداشت شده و بالغ بر 500 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
در اين عمليات، 600 معتاد متجاهر از سطح منطقه 12 جمع آوري شدند.

البته هماهنگي هايی از سوي شهرداري تهران براي افزايش ظرفيت مراکز نگهداري معتادان متجاهر انجام شده و خوشبختانه شهرداري تهران و ستاد مبارزه با موادمخدر پايتخت توانستند 1600 نفر بر ظرفيت ظرفيت کمپ هاي تهران به منظور نگهداري معتادان متجاهر اضافه کنند؛ اميدواريم ظرفيت 5 هزار نفري اين مراکز نيز تا پايان خرداد افزوده شود.

در صورت تامين کمپ طي 24 ساعت تهران پاکسازي مي شود. طبق برآوردها بيش از 12 هزار معتاد متجاهر در پايتخت وجود دارد، در صورتي که شرايط و محل نگهداري آنها فراهم شود، پليس آمادگي دارد نسبت به جمع آوري انها اقدام کند.

طرح محله محور از سال‌ها قبل به مرحله اجرا در آمده و همواره در اجراي آن پاسخگويي به دغدغه‌هاي شهروندان جزو اولويت‌هاي پليس بوده است؛ با توجه به اينکه موادمخدر و معتادان از دغدغه‌هاي جدي شهروندان به شمار مي‌رود، طرح‌هايي را در اين خصوص اجرا شده و به مردم قول مي‌دهيم که اجراي طرح‌هايمان ادامه داشته باشد.

عکسها:ایرنا
24282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    41 2
    اینا که داغونن...
  • حسين رضايي RO ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    8 0
    دوستان با ديدن اين عكسها فقط برايشان دعا كنيد سالم شوند.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    خدا ان شاء الله همه بیماران رو شفا بده