ای‌سی اشنایتزر کار خود را در زمینه آیرودینامیک ب‌ام‌و i8 آغاز کرده و ارتفاع خودرو را به میزان ۲۵ میلیمتر در جلو و ۲۰ میلیمتر در عقب کاهش داده است.

دانلود تصاویر

به گزارش عصرایران، ای‌سی اشنایتزر یکی از تیونرهای مطرح جهان و متخصص در ارتقا خودروهای ب‌ام‌و محسوب می‌شود. این شرکت طی پروژه جدید خود به سراغ مدل جدید پلاگین هیبرید ب‌ام‌و i8 رفته است. اگرچه از نظر فنی در نیروی پیشرانه این خودرو تفاوتی ایجاد نشده اما تغییرات ظاهری بسیاری در i8 صورت گرفته تا عملکرد این خودرو دوست‌دار محیط زیست هرچه بیشتر ارتقا یابد.

ای‌سی اشنایتزر کار خود را در زمینه آیرودینامیک ب‌ام‌و i8 آغاز کرده و ارتفاع خودرو را به میزان ۲۵ میلیمتر در جلو و ۲۰ میلیمتر در عقب کاهش داده است. اسپویلر جدید جلو، زیر رکابی‌های جدید و باله پشتی جدید که از جنس فیبرکربن ساخته شده‌اند نیز جلب توجه می‌کنند.

چرخ‌های ب‌ام‌و i8 نیز شاهد بروزرسانی بوده و رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی ریخته‌گری شده AC1 که ساخت خود ای‌سی اشنایتزر هستند با دو تن رنگی و طراحی بازوهای دوتایی بر زیبایی و عملکرد این خودرو افزوده‌اند.

از تغییرات صورت گرفته در داخل خودرو نیز می‌توان به مجموعه پدال‌های آلومینیومی و کفپوش‌های مخملی مات اشاره کرد.

 

23503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    7 0
    ۲۰ میلیمتر. من دیگه حرفی ندارم. خدا شاهده یک دست انداز تو مشهد بولوار ارشاد ساختن با ارتفاع ۷۴ سانتی متر.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    7 0
    احتمالآ خودرو ساز های داخلی اینو دیدن که میخوان قیمت تولیدات خودشونا افزایش بدن چون میگن مال ما بهترترته.