آتش سوزی انبار 10 هزار متری چوب در خیابان فداییان اسلام مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این‌باره گفت:‌ حادثه آتش‌سوزی در یک انبار چوب و کارگاه چوب بری در ساعت 12:34 دیروز چهارشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان هفت ایستگاه و سپس با توجه به گستردگی حریق آتش نشانان 9 ایستگاه دیگر را به محل حادثه واقع در خیابان فداییان اسلام بعد از بزرگراه بعثت اعزام کرد.

سید جلال ملکی با بیان اینکه تجهیزاتی نظیر تانکر آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و فوماتیک همراه آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شد، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در انباری به مساحت 10 هزار متر مربع رخ داده و درون آن مملو از چوب و الوار است.

 

ملکی با بیان اینکه بیش از 150 آتش نشان در این عملیات حضور داشتند، گفت: گروهی از آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و پس از مدتی توانستند آتش را تحت کنترل قرار داده و از سرایت آن به دیگر فضاها و اماکن جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پس از مدتی آتش‌نشانان موفق به اطفاء کامل حریق شدند، گفت: شدت این حادثه به حدی بود که دود غلیظی از آن به آسمان رفته و تا شعاع چند کیلومتری قابل مشاهده بود؛ اما خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

او با بیان اینکه حادثه خسارت مالی سنگینی بر جا گذاشت، گفت: پیش از این چندین بار این انبار توسط کارشناسان آتش‌نشانی مورد بازدید قرار گرفته و موارد ایمنی و خلاءهای موجود به مالکان و افراد حاضر در آن اطلاع داده شده بود.

ملکی با بیان اینکه حوالی ساعت 15 دیروز چهارشنبه عملیات آتش نشانان به پایان رسید، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.


منبع: ایسنا

47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    من این انبار رو از سالهای دور دیده بودم بخدا از قدیم تو ذهنم بود که این انبار بالاخره یکروزی آتش مهیبی خواهد گرفت با اون وضع فجیع ظاهری و عدم ایمنی اش
  • مردم A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    3 0
    واقعاً آدم با دیدن عکس آخر جیگرش آتیش میگیره که آتش نشانان چقدر کار سختی دارن. خدا همه شون حفظ کنه و سلامت باشن.